1 Ocak 2012 Pazar

2012 geldi,hoşgeldi :)

Gönderen dengesiz hatun zaman: 14:09
Yeniyıl yeniyıl yeniyıl yeniyıl bizlere kutlu olsun :)

 Yeniyıl planımı kaç defa değiştirdim Allah bilir ama yine döndüm dolaştım ilk plana :) aslında bizim Bicocanlarla kutlayacaktık ama sonra homemate'ın Adana'dan arkadasları gelince dedim ki bende sınıftakilerle bi şey yapayım.Sonra eski hoşlandıgım cocuk beraber kutlayalım dedi e malum İzmir'de de bi mekanda kutlamak baya para olunca eh peki dedim.Homemate'in arkadaşları uçağı kaçırınca o bizim Bicocanlara gitti.Akşam bi güzel hazırlandık,evden çıktık o diger Adanalı arkadasla otobüse bindi bende burda okuyan liseden arkadasım Cankus'a gittim önce,evde Aras vardı,eniştemiz olur kendisi.Bunlar giymişler pijamalarını,Aras Enişte ders yapıyo Cankuş ise elinde bilgisayarla face aleminde.Makyajımı falan yaptım,gittim sonra.Neyse ondayken bi kavga ettik bende sinirlendim çıktım evden,çıkınca homemate'ı aradım ben eve gidiyorum diye o da buraya gel dedi tek girmek istemediğimden bende oraya gittim.Takside Viyanalı mesaj attı 'barısmak istiyorum ama senden korkuyorum' bende 'neyden korkuyosun' diye mesaj attım 'nerdesin' cevabı geldi 'arkadasın evindeyiz' dedim 'kim kimsiniz' dedi 'baya kalabalıgız' dedim 'ben bi daha seninle konusmak istemiyorum' dedi.Hayır önce kavga olayı sonra bu olay derken tamam dedim kesin 2012 tüm pisliğiyle,lanetiyle geliyor.Bicocanlara vardım,aldım biramı gittim.Bi baktım bizimkiler video için prova yapıyolar,elime Cıngıl Belsin şarkı sözünü tutusturdular,kafama da bi yeniyıl şapkası çektik güzel bi video.Şarkılar caldık,oynadık,gülüştük.Hiçbi şey umrumda olmadan o kadar güzel eğlendim ki.Kaç defa 10'dan geriye saydığımızı bilmiyorum.Saat 23.30 bico1 baslıyo 10,9,8.. hepimiz devam ediyoruz.Saat 23.40 bico2 başlıyo bu sefer derken bi baktık saat 23.59 hemen tv acalım dedik tv'yi acar acmaz kanal da 'HOSGELDİN 2012' yazıyor.Biz daha geriye sayamadan hemen OLEEEY! diye bağırdık,sarılmalar falan :) Aramızda bi çift vardı 11 kişiydik ve 9 kişinin sevgilisi yoktu.3 Bico evine gitti , kızlardan biri de gitti.Çift uyumaya gitti,Çerkez Bico hastaydı uyudu.Kaldık oturma odasında ben , Doktor Bico,homemate ve Justi.En son ben yorgana sarıldım,uzandım Homemate'ı izliyodum ki gözümü bu sabah açtım.Çekilen videoyu izledik,attıgımız tweetlere baktık,hep beraber güzel bi kahvaltı,tv,sohbet derken yılın ilk günü çok güzel geçti.Geriye kalan 365 günde böyle geçer umarım.

31 Aralık 2011 saat 23.59'dan itibaren geriye bıraktıklarım ve istediklerim
-Viyanalı:geride kaldı
-Yeni sevgili:İsteklerim arasında
-Derslerin iyi olması tabi ki isteklerden
-Para,huzur,öutluluk ve aşk : istekler
-hüzün,keder:geride bıraktım (tabi ne olacağı belli olmaz)
-2012'den en çok istedigim sey ise : sevdiklerim yanımdan hiç ayrılmasın

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting