10 Ocak 2012 Salı

Bonomo şiir yazıyormuş ama baya iyi yazıyormuş.

Gönderen dengesiz hatun zaman: 13:26



Yapmayaydın iyiydi*

Sana gözlerini açma demiştim.
Senin gözlerinde yeşildir şimdi.
Girersem çıkamam içinden.
Üzülürüm,
Üzülürsün,
Üzülür yastıkların,
Duvarların üzülür demiştim.

İndir o uzun siyah kirpiklerin tenine değsin.
Bakma bana demiştim.

Öylesine birgün otururken meyhanede,
Aklıma gözlerin gelir
Ağlarım kahverengi.
Seni ağlarım,
Bizi ağlarım.
Deviremediğimiz dağları,
Sevişemediğimiz bağları ağlarım demiştim.

Ama açtın ya sen yine gözlerini
Açmayaydın iyiydi.

Sana adını söyleme demiştim.
Senin adın kesin bir prensesin adıdır.
Unutamam aklımda kalır.
Dayanamam söyleme demiştim.

Ben yoldan kolay çıkarım.
Beni kendi trafiğinin kazalarında zayi etme.
Bir gün başka bir kalbe tezgah açacak olursun,
Orayı benzinle değil,senin adınla yakarım demiştim.

Ama söyledin ya yine adını,
Söylemeyeydin iyiydi.

Sana aşık olmayalım demiştim.
Bu viranelerde,bu birahanelerde dolaşma.
Buralar benim
Aşkını kendime öğrettiğim dershaneler,
'Eyvah'larla 'hay allah'larla gemi yaptığım tersaneler benim.
Seni buralarda görmeyeyim.

Sakın ama sakın;
Aşık olmayalım demiştim.

Aşık olursak,
Mutsuzluk tutup bizi bir yerimizden öyle savuracak ki,
Kolumuzdan kanadımızdan olacağız demiştim.
Hergün dalgalar yutacak gemilerimizi
Kaptanlar bizi terk edecek,biz batacağız demiştim.

Sana,aşık olmayalım demiştim!
Ama aşık olduk ya seninle yine biz.
Olmayaydık iyiydi...


                            Can BONOMO

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting