14 Ocak 2012 Cumartesi

Finaller biter Alsancak akaar

Gönderen dengesiz hatun zaman: 11:10
Dün Hukuk finaliyle dönemi kapamış bulunmaktayız.Tabi kapamak demek hadi bavulumuzu toplayalım da gidelim demek değil bizim için.Uçak biletlerimizi bile ona göre almıştık 'son gece çıkarız,finalin bitişini kutlarız' diye.Öylede oldu.

İlk önce Borsa diye bir yere gittik.Herkes bir içkiye yönelince onun fiyatı artıyor,diğerlerinin azalıyor falan,zevkli bir mekandı yani.Kadeh şarap 3 liraya inmişti bir ara ondan içtik.
Sonra Boombox Bar'a gittik de hay gitmez olaydık.Çok eğlendik tüm dönemde ne var ne yok hepsini attık atmasına da uluslararası ilişkimiz de baya iyi gelişti :) Homemate'ın sınıftan arkadasları,ortak arkadaşlar ve benim sınıftan bir arkadaşım bu şekilde Borsa'dan çıktık,diğer mekana gittiğimizde kendi sınıf arkadaşlarımın da orda bulunmasıyla daha da kaynaşıldı,kalabalıklaştık.

Kendi çapımızda gayet eğleniyorduk,içiyorduk,dans ediyorduk.Sakindi gittiğimiz yer,bi ara mekanın avlusuna çıktım oturuyordum homemate'ın arkadaşı 'içerde dans etmek delilik ya ne bu kalabalık' dedi.Aradan 5 dakika geçti ben içeri gittim veee içerisi müthiş kalabalıktıı.Bi dolu Erasmus öğrencisi vardı sonra yan masamıza geçmişlerdi avluda bir baktım kaynaştık,ettik en sonunda hadi dans edelim dedik ama bir dans ettik ellenmedik yerimiz kalmadı resmen :)

Sadece yabancılar değil Türkler tarafından da yoklandık baya.Bir ara homemate'e dönüp 'arkandaki adama dikkat et seni elliyo' dedim adam bunu duyduğu halde hala bi şey olmamış gibi devam etti.Mekana 22.30 da girdik sabah 5.30ta cıktık 7 saat boyunca tanesi 10 lira olan biralardan içtik,hiç yorulmadan dans ettik ve Adanaya mutlu bir şekilde gideceğiz..

Ayrıca anlaşılan bir nokta var ki böyle zamanlarda topuklu ayakkabı giymemek lazım.Homemate giymişti benim topuklularımı,bende sonradan gitmeye karar verince eve geldim üstümü değiştirdim hazırlandım.Gri gömlek giymiştim yerde gri topuklu ayakkabı vardı kapının orda da gri çizmelerim..Topuklulara daha fazla baksam da iyi ki çizmeyle gitmişim.Bi ara homemate'ın ayağını vurdu ayakkabılar benim çizmelerimi giydi o,bende topukluları.Resmen ölüyodumm! İyi ki giymemişim.

Dün gece en çok tepindiğimiz şarkı bu olsa gerek :)4 aydır ne stresimiz ne sıkıntımız varsa hepsini İzmir'de bırakıp , Adanaya dönüyoruz artık.Özleyecem gece hayatı sizi.. :)

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting