3 Mart 2012 Cumartesi

Yine bir Alsancak

Gönderen dengesiz hatun zaman: 13:19
Cuma gecesiydi ya hani dün,aslında evimizde oturup Yalan Dünya izlememiz gerekirdi.Ama bugün için başka planlarımız vardı,Bicolara gidip rakı içilecekti ve 'Bülbülüm Altın Kafeste' söyletecektim onlara.Ne hikmetse bugün evden onlara gidecez diye çıktık,önce Bicolardan biriyle dansa gittik sonra yemek yedik ve yürürken homemate bağırdı 'aa 70(Halkapınar-Buca) geldi' diye.Ben ne olduğunu anlamadım,eve geldik ve direk kendimizi yatağa attık daha uyanalı 15 dakika oldu.Yani 22.40 civarı uyandık.

Ama niye?

Bazen kendime çok kızsam da,Cherry'nin İzmir seni bozdu lafına katılsam da nedense iyi ki yaptın bunu Dengesiz diyesim geliyor kendime.Ciddi anlamda öğrenciliğin dibini yaşayan biz,yarın bi gün başımıza nerde bi şey geleceğini bilmiyoruz ve şüphesiz ki merak içerisindeyiz.

Kızkıza dün gece Alsancak'a gittik.Önce çok sevdiğimiz bir yer vardı oraya gittik ama çok boştu.En son Bios'a gidelim dedik.İzmirli bloggerlar bilirler Bios'u,Can Bonomo'nun çok sık geldiği bir yer,bir de orda çıkan bir adam var Aydok..Allah'ım ne sevimli şey o öyle ya , şarkı söylerken bir dans ediyor,ben bile öyle güzel edemem haa.Aydok 00.00'da sahne alacak.Saat 22.40 gibi biz gittik,konuşuyoruz 3 kız.

Bakın eğer masaya bir erkek gelirse,kibarca kovacağız.
Kesinlikle bakışmak,kesişmek,başa bela almak yok.
Telefon numarası vermek yok.
3 kız geldik,3 kız döneceğiz.

Daha 15 dakika olmadı,yan masadaki çocuklar bizim EY'e 'biz sigara içmeye çıkıyoruz masamıza göz kulak olur musunuz ? ' dedi.Kibarlık olsun diye 'tamam' dedik.Bu arada biz cin-tonic içiyoruz ama o barmen nasıl hayvan gibi koyduysa bildiğiniz etil alkol içiyoruz.Kolonya bile daha iyidir.Neyse çocuklar geri geldi,yanlarında bi kız arkadaşlarıyla.Teşekkür ettiler filan,bu sırada Aydok sahnede bizim de ağzımızdan salyalar aka aka izliyoruz onu.Sonra çocuk döndü dedi ki 'evli haberiniz olsun',biz hani konuşmayacaktık,hani yüz vermeyecektik noooldu?Benim bu salak 2 arkadaşım bir baktım konuşuyorlar.Bende hafiften mayışıyorum,ama yine de uzak duruyorum.Fazla konuşmuyorum..1 cin,2 votka,1 tequila ve 2 biradan sonra ben artık iyice mayışınca döndüm homemate'e 'gidelim yavaştan' dedim.o da tamam,taksiyi arayacaz bekle dedi.İyi bari dedim,ayaklarımı uzatıp oturuyorum.Sigara içen biri olarak,kapalı ortamda sigara içilmesinden nefret ettiğimi belirtmek isterim.Gece belli bir saatten sonra içiliyormuş,o da benim midemi bulandırdı.Homemate 'hadi gidiyoruz'dedi.Ben seviniyorum eve gidicez diye,meğer onların arabasıyla gidicekmişiz çorba içmeye.Arabaya bindik,onların kız arkadaşını bıraktık.Önde ikisi oturuyo arkada 3 kız biz.Benim midem kötü,sarhoş değilim ama mide fena.Polis çevirdi bizi.Allahtan çocuk çok içmemişti de çıkmadı bi şey.Sonra ben gözümü kapadım ne olacaksa olsun diyorum.Buraya kadarmış falan,gözümü bi açtım taa Çiğlideyiz.Yuh dedim,kesin öleceğiz artık,ıssız mıssız bi yerlerden geçiyoruz.Gazetelere çıkacaz,ben nasılım anlatamam.Sonra benzin istasyonunda durduk,ben kusacam dedim tuvalete gittim.Biliyorum kızlar da gelecek arkamdan,en azından kaçarız dedim.Tuvalette ben azıcık kustum derken EY ve homemate'e diyorum 'lan napıyoruz,taksiyi arayalım gelsin alsın' bunlar beni ikna ediyolar.Bak iyi çocuklar,barda bize sahip çıktılar falan ben yine yatıştım.Arabaya bindik tekrar,uyudum gene.'Hadi uyan' dediler,Bornovadayız.Çorbacıya gelmişiz.Lan dedim bi şey yapacak olsalar şimdiye kadar yaparlardı herhalde.İçtik çorbaları,ben artık eve gideriz diye düşünüyorum,saat olmuş sabahın altısı.Neyse ki eviniz nerde,nerden gidiliyor falan diye sordular.Getirdiler bizi eve.Allahtan bize bi şey olmadı var ya.Nasıl korktum nasıl..Arabayı süren çocuğu da bugün dansta gördük,ayık kafa olunca iyi insan olduğunu anladım.Ama İzmir burası gençler,şakaya gelmez.



0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting