22 Mart 2012 Perşembe

Hepsi mi şerefsiz olur ya!?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 15:40

Hay  ben  o Bay Kıvırcık'ı da , Bay Kıvırcık'ı tanıdığım günü de,Bay Kıvırcıkla geçirdiğim zamanları da , hatta yaşadığım şeyleri de ...

Bay Kıvırcık geçen sene hazırlıktan arkadaşım,geçen sene de hoşlanmıştım.Bu sene de hoşlanmıştım,hatta benim doğumgünümde sarhoşken bi şeyler yaşamıştık falan.

İşte o şerefsiz,gerizekalı sanki bi bok olmamış gibi dün sevgilisinin yanında bana selam vermişti falan.

Bugün,onun sevgilisi olduğunu söyleyen arkadaşın eski sevgilisiyle karşılaştım.Kıza Kızıl diyelim.

Kızıl:sen cidden bilmiyor muydun sevgilisi olduğunu?
Ben:Hayır.
Kızıl:Haa sen şu hatunsun.Onların dolabında senin yazın var di mi ?
Ben:Evet.Sarhoştum,onlarda kalmıştım,sonra da teşekkür yazısı yazdım.
Kızıl:O gün çıkıyorlardı onlar.

Ben bunu duydum deli oldum.Lan ben o yazıyı yazmadan 7-8 saat önce öpüştük,koklaştık biz.Bi de bana 'ben uzun ilişkilerin adamı olamam,benden sevgili olmaz' demişti.Hayvan herif ya.

Tabi ben kızdan bunu duydum,saatin 17.00 olmasını bekledim.Beyefendinin sevgilisi 2.öğretim,derse girsin de rahatça açsın telefonu diye.

Aradım,meşgule attı.Bende mesaj yazdım 'bi ara ulaş bana,senle konuşacaklarımız var'.Cevap vermedi.Saat 19.00 civarı tekrar aradım,açmadı.

saat 00.10 civarı mesaj attı 'ara beni'.Aradım.

sakince sordum 'o gün çıkıyo muydunuz' diye 'hayır' dedi 'ama Kızıl öyle demiyo,o gün çıkıyomuşsunuz siz' dedim.'yok yanlış biliyomuş demek o' dedi.Bende 'iyi mutluluklar' dedim,kapattım.

Ben kime ne yaptım anlamıyorum artık.Derslere de artık çalışmak lazım.Al işte bu moralle çok iyi çalışılır ha.Ne var birisi çıksa,doğru düzgün yaşasam.Ama yok illa hayatımı sikip bırakcaklar,öyle düzgün işler bana gelmez.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahahaha aklını kullan kızım dicem de yok ki :D

Adsız dedi ki...

sen ne diye ilk günden öpüşüp koklaşıyorsun? adanada allahtan karşılaşmıcaz, bu sinirle döverdim seni!

Adsız dedi ki...

şu an aklıma geldi, insanlar babası gibi sevgililer bulurmuş ya :D anla işte :D özbabana laf etmediğimi zaten biliyosun, kendisine ayrı bi' sevgim var skypeda olanlardan dolayı :D

dengesiz hatun on 23 Mart 2012 05:35 dedi ki...

babam da seni çok sever bilirsin :)
aklım yok evet!
ayrıca ben bu konuyu sana yüzyüzeyken anlatmıştım hatırlarsan :)

Adsız dedi ki...

olsun yine de hatırladıkça sinirlenmeyeceğim anlamına gelmiyor bu :D

dengesiz hatun on 25 Mart 2012 07:26 dedi ki...

haklısın mommy :)ama sen bana kaafa yormaaa :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting