16 Ocak 2012 Pazartesi

Yalan Dünyaaaaaaaa

Gönderen dengesiz hatun zaman: 05:29
Sonunda Adanaya döndüüüm!Dönmemem için her yolu denedi birileri ama döndüm.Önce metronun asansöründe kaldım,metroyu kaçırdım sonra taksi bulamadım,bulduktan sonra uçağa son 20 dakika kala alana vardım.Bi baktım ki iç hatlarda inşaat varmış,dış hatlara kadar koştur koştur gittim.Tam kaçırdım diyordum kiii uçak rötar yapmış.Uçuş süresini 1 saat 5 dakika olarak anons etmişlerdi ama 1 saat 35 dakikalık bir yolculuk oldu nedense...

Öncelikli olarak her sefer olduğu gibi yine ananemin güzel yemeklerini yemeye gittim.Ananemden başka kimse ilgilenmedi anladım ki her şey bir yere kadarmış.Annem kilo almışsın dedi falan.İlk günden söylenir mi hanıııım!?
Neyse pastaydı çaydı eve geldik babamla biraz şakalaştık uyudu.Annemde yorgun olduğunu söyleyip uyudu.Kaldık üveyle ben.Ona da hediyesini verdim,biraz konuştuk o da uyudu eh bari bende yatayım dedim kalktım yattım.Sabah annemle kahvaltı ettik biraz dedikodu yaptık falan sonra o 'ben çıkıyorum' dedi ve gitti.Ben tabi şok!Küçük kardeşe sen üveysin derdim de meğer gerçek üvey benmişim haberim yook !

Evde tek kalınca açtım interneti film seyredeyim dedim sonra aklıma Yalan Dünya geldi onu izledim.Gülse Birsel hakikaten yine yapmış yapacağını.Avrupa Yakası'nın yarı kadrosu ve yeni karakterlerle beraber ilk bölümden gayet başarılı bir dizi olmuş.Hele o Orçun karakteri yeni bir Burhan Altintop gibi duruyor :) İzlenmesi gereken bir dizi diye düşünüyorum.Hem Cuma akşamları Feriha'nın o aptal duygusal hallerinden sıkılmıştık,iyi oldu bu ya,iyi. :)