19 Şubat 2012 Pazar

Ne kaşarlar var!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 03:09
Dün Cumartesi gecesiydi,yani bizim Alsancak'ta gecenin ilerleyen saatlerine kadar tepindiğimiz gece.Çok nadir çıkıyoruz içmeye Cumartesi dışında ama Cumartesi oldu mu 'Bu gece nereye gidiyoruz?' modundayız hepimiz.

4 yakın arkadaş,bu dönem ilk defa toplanabildik.Ayrıca homemate'in hoşlaştığı çocuk gelecekti.Biz en sevdiğimiz yere gittik,Alsancak'ta.Aman yarabbim o ne kalabalık!Sahilde yürüyoruz ben eski fanfinimi gördüm.Sevgilim değildi ama tam olacaktı.Neyse ben hemen önünden geçmek için kızlara sigara almaya gideceğimi söyledim.O sırada EY 'biz gidelim mi?' dedi bende 'gidin nerde buluşalım?' dedim EY 'Pi'de' dedi.Tabi çocuk bunu duydu,ben gittim Pi'ye aradan 15 dakika geçti hooop o bizim arka masaya.Zaten çok kalabalıktı biz barda oturuyorduk o derece,sıkılınca başka mekana gittik.

Neyse biz başka bi mekana gittik bu sefer başka fanfinim,onunla da sevgili olmayı becerememiştim.Kızın biriyle bir dans etti anlatamam.Resmen ayak üstü yedi kızı hayvan herif.Kız da az kaşar değildi bi o erkekle dans ediyor,bi diğeriyle.Zaten giydiği elbise götünde,sırtı açık,göğüsler dekolte.Eh bi de içiçe dans ediyorlar düşünün o elbisenin halini.Ama nasıl benim gözümün içine bakıyor böyle.İlk mekandan çıkınca DA gitti.EY de fanfinisinin yanına gitti.Homemate yanında hoşlandığı çocukla..Ben kaldım sap gibi.Homemate'in çocukla dans ediyorum ama bi işe yaramıyor ki.En sonunda baya sinirlendim sigara içmeye çıktım.Hani bu tip mekanların başında güvenlik görevlileri bekler ya Body-Guard gibi olanlar,o bana her sigara içmeye çıktığımda sigara sağlığa zararlıdır diyor.Sinirli sinirli içiyordum gene dedi,bende döndüm dedim 'eski fanfinim içerde kaşarın biriyle az kaldı yatacak,mekanın adı kirlenecek ben uyarayım' dedim.Adam bana demez mi dur ben halledicem diye..Hobareey bunların daimi bir müşterisi varmış,adam onu çağırdı yanına,içerde hanım kızla bi iki dön dedi.Çocuk geldi yanıma biz dans etmeye başladık ve çocuğun sevgilisi üst katta!Neyse çocuk dedi ki bana 'seninki bakıyor,resmen çatladı' dedi.Biz daha çok onun yanına yaklaşıyorduk kiii çocuğun arkadaşları geldi,sevgilisi merak etmiş.Ay o çocuğu çok sevmiştim ya ben.Bi abi sıcaklığı vardı aramızda.Tamam itiraf ediyorum bende az köpek değilim!!

Ben gene sinirlendim,homemate beni eski fanfinimin üstüne itiyor,o da beni düzeltiyor,onun arkadaşıyla dans ediyorum,o takmıyorum ayağına yatıyor.İyice dellendim ben,gene sigara sağolsun işime yaradı.Dışarı çıktım,çakmak istedim çocuğun birinden.Çocuk otur istersen buraya dedi.Oturdum,konuştuk,sonra içerde dans ettik.Bu gördü tabi bütün bunları,bahçeye çıktık bir ara biz o çocukla baktım benimki almış yanına o kaşarı yan masamıza oturmuşlar,ben buna sırtımı döndüm,çocukla ve arkadaşıyla şakalaşıyorum,gülüşüyorum.Gece daha uzun sürerdi ama malesef homemate sarhoş olunca (kızla en az 12632714 defa içmişizdir,2. defa sarhoş olduğunu görüyorum!) eve gitmek zorunda kaldık.

Dün gece yaşadıklarıma gülüyorum,komikti yani.Bu arada gençler sigara ve alkol içmeyin.sağlığa zararlıdır!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerizekalı olduğunu düşünüyordum,bi kez daha yanıltmadığına sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim? Kızım sevmediğin insanlarla niye aynı ortamdasın bu bi? İkincisi sigarayı hani bırakmıştın yalancısın.Saçma sapan insanlarla konuşmak,dans etmek de ne?
İzmir hiç yaramadı sana.

Adsız dedi ki...

Soruyorum sana, sen İzmir'le mi çıktın? :)) Aynı gün içinde 2 tane fanfinini görmek nasıl bir duygu? HAHAHAHAHA Sen şimdi kaşar diye anlattın bu kızı, velhasıl meme dekolteli olan hatunların hepsi çekici gelmiştir bana :) o kız pekde çekiciydi sanırım ahaha.

http://sevisgenpenguen.blogspot.com

dengesiz hatun on 20 Şubat 2012 10:33 dedi ki...

farkında mısın bilmiyorum ama hiçbiriyle çıkmadım diye yazıyorum sürekli yani bi olayım yok ;)

ayrıca sevgili cherry,izmir'e yollayanlar gelmeyenler utansın.sigarayı bırakmıştım da aşkımız büyükmüş onu anladım

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting