29 Aralık 2011 Perşembe

Bu ara bana neler oluyor ?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 06:56
Bugün Perşembe di mi ? Evet Perşembe.Yok bana bu aralar kesin bi şey oluyor yahu.Bugün benim en sevdiğim gün, en sevdiğim dersler var ve ben okula gittim ama derslere girmedim.Sabah 'oleeey bugün Perşembe' diye uyanmadım.Dün arkadaşlara gittik fal baktık falan.Hatta benim şu sıralar düşündüğüm kişiye gittik işte.Arkadas falında sen su aralar birini düşünüyosun yaklasık 1 ay içinde bi şeyler yasamıssınız diyince diğer arkadas dönüp 'sen kesin buna bi şey anlattın' dedi o sırada o düşündüğü kız anladım ki benim.Eski sevgilimden konu acılınca da bi triplere giriyo falan,anlatmıştım daha önce.Neyse dün onlardan çıktım eve alışveriş yaptım,hatta ve hatta yemek yaptım.Homemate hastaydı uyudu,çamaşırlarını astım.Bulasıkları makineye falan yerleştirdim.Ders çalıştım (her ne kadar kafamı veremesemde!).Sonra da uyudum işte ama bugün neden uyanmadım yaa ? İktisat dersine girmedim öğlen olsun bari Matematik dersine yetişirim dedim okula gittim ama derse girmedim.Arkadaslarla oturunca da bi mesaj ex'ten..Napıyosun nasılsın derken bi ara 'askım' dedi 'höh?' diye kaldım sonra 'barışalım mı' dedi 'hayır' dedim.Ben bunu diyebildim ona karşı,vay bee ben neymişim.Eski hoşlandığım bi çocuk vardı onla da yeniyılda ikimiz evde mal mal tek oturacaktık ki en son beraber kutlamaya karar verdik.Neler oluyor yaa? Neyse wishlist yapmam gerekiyo mu bilmiyorum ama yapmam gerekirse ne olur adam gibi bi adamla cıkayım artık noluuur!Gün daha bitmedi belki Perşembe,Perşembeliğini gösterir.Bi kıyak yapar bana.Aa bi de dün eski bi falımı okurken bugün aşk konusunda dönüm noktası yaşayacağımı yazıyordu.7 saat sonra bugün bitecek.Adam gibi bi şey olursa seviniriim!
Derse aklımı verememe nedenlerim de :
-Şu sıralar aklımda olan çocuk benden hoşlanıyo mu hoşlanmıyo mu
-Ex ne yapmaya çalışıyor?
-Amerikaya gitmem için zaman geçmiyor
-Dersler ne olacak
-Sanırım ailemi özledim..

İlk 2 maddeye yardımcı olabilecek biri var mııııı !?

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting