29 Mart 2012 Perşembe

Tek İsteğim Uyku!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 11:29
Tanrııım!
Pazartesiyi Salıya bağlayacan gece 04.30 da uyudum,6.30 geri uyandım.Foça'ya gittim,bir yorgunluk çöktü sonra üstüme.Fazla dayanamadım,saat 15.30 gibi kalktım Foça'dan İzmir'e geri döndüm,eve girdiğimde de saat 18.03 falandı.Direk attım kendimi yatağa.Bir uymuşum Çarşamba öğlen 13.45 civarı uyandım.

Vize başlıyor ya uyumam lazım.Aman uyanık kalmayım zaten aman vizelere çalışmayım.Koskocaa bi dönem boyunca okula gitmedim,haftasonları gece gitmediğim yer kalmadı.Sağolsun Yapı Kredi'de bana bi ekstre yolladı 400 TL . E onu ödeyince de parasız kalıyorsun.Yani istesende çıkamıyosun bu durumda.Bi yandan da iyi oldu,evde takılıyosun.Tamam param yok,kesin ders çalışırım diyosun ama nerdeee.Bu sefer paso uyuyosun.

Yazık günah valla aileme üzülüyorum ya.Hergün dersler nasıl gidiyor diyolar,iyi diyorum.Yalan.
Derse girdiğim yok ki.
Fazla uyuduğum için mi nedir,başım da 2 gündür bi ağrıyor,off.

Bence vizelerin kötü geçeceğine işaret bütün bunlar.

Aşk hayatımda bok gibi zaten,oğlum herkes öpüşüyo koklaşıyo,benim gözünün içine bakacak bi sevgili aday adayım bile yok.Yazık değil mi lan bana?

Valla üzülüyorum artık kendime,dengesiz ne bu kader diyorum.Hiç olmayacak kişilerin bile sevgilisi var.Bu hatunun yok.

Ayrıca ciddi bi kararla zayıflamaya başlıyorum.Salı günü bi şey yemedim,dün sebze yemeği yedim.Bugünde 16.00 gibi makarna yedim.Yatana kadar da hiçbir şey  yemeyeceğim.

En önemlisi de vizeler biter bitmez,Adanaya gidiyorum.18 Nisan'a kadar Adanadayım.Annem tabi uyumama izin vermeyeceği için gelir gelmez uyku komasına gireceğim.23765736585789572 saat uyuyacam resmen.

Hıı bu arada bugün Viyanalı Türkiye'ye geliyor ve ya geldi.Dua edin de beni arasın yaa!
Sevgili arkadaşlarımdan da bazıları da hani yolda karşılaşırlar ya da buluşurlarsa beni mutlaka ararlar umarım.Anlayan anladı.Öpüyorum canısı :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aramam kii fotoğraf çeker yollarız ama üzülme :)

dengesiz hatun on 29 Mart 2012 15:18 dedi ki...

hiiç üzülür müyüm canım ben direk dalarım :D sen hiç merak etmee !! :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting