29 Ocak 2012 Pazar

Fallar,fallar,fallar...

Gönderen dengesiz hatun zaman: 01:46
Ben günlerdir hasta yatağımda yatıyorum ya hani artık dedim 'Hatun bi kalk gez,çık dışarı bi hava al'.Tabi bunu ben kendim demedim İkiz sağolsun 'ben yarın İstanbul'a gidiyorum,sende kaç gündür evdesin bi gezelim' dedi.Bende zaten çıkmaya çok hevesliydim hemen hazırlandım.Bu bizim kapıya geldi annemden izin alıyor falan annemde 'tamam ama buralarda dolanın,bi şey olur...' bik bik öttü.Ben hemen odamdan çıktım,annemin fikri değişmeden indik aşağıya.

Aşağı indik inmesine de bizim burda ne var ki!? Falcı desen Gazipaşa'da,alışveriş yapacak halim yok ama yapmak istesem bile mağaza yok.Biz öyle yol boyu yürürken bari şuraya girelim dedik.Bizimki hemen ağzını yaya yaya sordu 'burda fal bakılıyo muuuuu?'.Adam 'evet,şu hanım var,bu bey var' derken kahvelerimizi söyledik,bekliyoruz.Ama kadından da hiç umudumuz yok yani.Kesin kötü bakar falan,amaç zaman geçsin.Lan kadın İkiz'e baktı 'aman iş yok' dedik.Sonra bana baktı 'anam karı manyak'dedim.

Kadın önce bi baktı dedi 'kızım senin 1.5 yıldır unutamadığın biri var aslında unutmuşsun da hala düşünüyosun takıntı haline gelmiş biri.Uzakta şimdi ama bu çocuktan sen en az 1 gün içinde bi haber alacaksın yani çok kısa süre içinde..' Bende dedim olsa olsa Feysten dürter.Yarım saat önce anamla Acun'u izliyoduk ki telefonum çaldı.Benim telefonum hayatta sesli modda olmaz evdeyken.Ben baktım garip bi numara açtım falan.Yavrum beni aramış geçmiş olsun diliyor.Konuştuk biz bununla 3 5 dakika telefonda.Kapadı sonra.Allaaaaaah ben nasıl uçuyorum şu an görmeniz lazım.Ama gelip sorun 'seviyo musun?' diye.Yok bacım ya sevmiyorum cidden.Sadece mutlu oluyorum.Hepsi bu.Şimdi diceksin 'sevmediğin herif arayınca ne diye mutlu oluyosun?' verecem sana 'ego diye bi şey var' cevabını.

Neyse bugün İkizle Burger'a gitmiştik.Orda da benim üniversiteden arkadaşım olan ama hoşlandığım,doğumgünümde de bi yakınlaşma yaşadığım Bay Kıvırcık'ı aradım.Aklıma geldi biraz da özlemiştim.Önce fal kısmını anlatayım.Ben ne zaman bi falcıya onu sorsam 'Bu çocuk seni seviyor ama korkuyor' , 'sana hiç açılmayacak ama senden hoşlanıyor','seni düşünüyor yakınında ol istiyor' ve bugünkü falcının söylediği de 'seni içten içe seviyo' oldu.Viyanalı arayınca beni bende heyecandan İkiz'i arayacam diye tekrar Bay Kıvırcık'ı aradım.Böyle heyecanlı heyecanlı tam anlatcam bi erkek sesi 'alo' ben şok oldum tabi pardon falan diledim bu baya güldü kapattı sonra bende olayı anlatan bi mesaj attım buna  bu da 'olur mu öyle şey iyiydi' dedi.Biraz da Viyanalı hakkında konuştuk sonra kapandı konu iyi geceler diledik birbirimize ve mesajlasma son buldu.

Falcının diğer bi söylediğide 'farklı bir dinden bi çocuk var ve senin hayatın onunla birleşecek daha önce bi ayrılık yaşadığın bi çocukla'.Evet efendim o da var.Hatta Adana'da Fidan Abla var iyi fal bakar(yani bana göre iyi) o da der 'baska kültürden biri senin hayat arkadaşın olacak...' Tamam falcı bunu da bildi.Ona da eyvallah.

Amaa şu falcıların lise sondan beri benim falımda gördüğü ve bu Mart tanışacağımı söyledikleri çocugun bu kadar herifin bulunduğu bi falda ne işi var.Hay ağzına sıctıgımın ' m , r ,t ' harflisi nerdeysen çık lan karşıma yeter!Seni bekliyormuşum farkında olmadan.Sen çık karşıma ben sana ne yapacağımı biliyorum.

Neyse işte aşk hayatım yok ama en az 4 tane erkek var kafamda ( biri hayali ) ve benim cidden aşk hayatım yok.Fakat bilinsin isterim ki bazen benim de hormonlarım çalışıyo.

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting