9 Ocak 2012 Pazartesi

Zaman geçiyor di mi ? Biri bana söylesin.

Gönderen dengesiz hatun zaman: 08:33
Ben hatırlıyorum da lise 3.sınıfta ben sınava 568 gün var demiştim.Sonra bi baktım lise son olmuşuz hatta sınıfa yeni bir arkadaş gelmişti 'Bak benim bir arkadaşım vardı saydı,saydı sonra sınava giremeden kamyon çarptı,öldü' derdi.

Hatta benim Viyanalıya 150 küsür gün kaldı dediğimde 'Amaan bosver daha 3 basamaklı sayılardayız' demişti.

Peki şimdi?Sınava kaç gün kaldı diye soran arkadaşlarımla bulunduğum ortamdan kopmuş,o şafak sayılan günü atlamış hatta üzerinden 2 yıl geçirmişiz.Geçen sene bugün sınava 92 gün vardı.Daha dün gibi aklımda o günler.Ne ara ben hazırlık okudum,ne ara 1. sınıfa geçtim,ne ara 1.dönem bitti ?

Bizim niye hiçbir şeye zamanımız olmuyor?Kendimize zaman ayırabildiğimizi söylüyoruz çoğu kez.Peki nerde o zaman?

Sabah ya derse gidiyorsun ya da finallere giriyorsun,eve geldin,duş aldın,dinlendin,yemek yaptın yedin , derse oturdun derken bir bakıyorsun esnemeye başladın.Hadi kalk uyu ..

 2 gün önce Mommy dediğim ve gerçekten telefonla konuşmayı çok sevdiğim bi arkadaşım ben uyurken bi soru yollamış,sorunun cevabını anca dün öğlen çözebildim.Akşamda telefonla konusurken 'Hadi ders çalışıyorum,kapat' dedim.E ben arkadaşlarımla istediğim gibi konuşamayacaksam,istedigimi yapamayacaksam ömrümden dakikaların geçmesinin ne anlamı var ki ?

Bazıları da der ya hani her şeyin bir zamanı var.İşte yok o efendim.Bayanlar için okul bitiyor,iş arama derdi,işle birlikte bir yandan annelik görevin,bir yandan ev hanımlığın diğer bir yandan eş olma durumun.Erkekler içinse daha zor askerlik var işin içinde,evin direği olma muhabbetleri falan.

O yüzden ne istiyorsanız onu yapın çünkü yaşamaya vakit kalmıyor.Ha bi de şöyle bi şey var yapmak istediğiniz şeyi düşünecek zamanınız var mı ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

O mommy'in yer seni :) sınava kaç gün kaldı söyleyim mi :))) Lisemi özledim....

dengesiz hatun on 12 Ocak 2012 05:51 dedi ki...

bende onu yerim :)
asıl ben özledim hemde nasıııl..

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting