5 Nisan 2012 Perşembe

Vizelerden Dolayı Kapalıyız!!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 14:47
Vizeler başladı Pazartesi günü,Pazar gecesinden beri DA'da kalıyorum.Yani ev arkadaşımla hala arada problem var.Haftaya Cuma Adana'ya gidiyorum.18 Nisan dönüyorum ve 19u da İstanbul.Yani haftaya Cumaya kadar DA'da kalırsam , Nisan ayının çoğu DA ile geçirmiş olacağım.

Vizeler şimdilik iyi gibi görünüyor ama daha sonuçlar açıklanmadı.DA'nın da ev arkadaşlığı çok iyi,pırasa falan yaptı lan o derece.Ben pırasa yemeyen kız , pırasa yedim. Şimdi evde olsaydım kesin dışardan yiyor olacaktım.

Yarın Muhasebe sınavı var ve hala tam anlamıyla da çalışmadık.Bu gece sabahlamayı düşşünüyoruz,sınav saati 10.15..Yani saat 01.00'da ciddi anlamda dersin başına geçsem,9 saat çalışırım.-Ben ve muhasebeye 9 saat çalışmak(!)-

Aaa bu arada dün Viyanalı aradı,salak salak bi konuşma geçti aramızda.Artık arkadaşlarımın haklı olduğuna inanmaya başladım,zaten unutmuştum ama yine de aramasını istiyordum sonuçta ama anladım ki eski ben değilim ben.Çünkü ilk defa o beni aradığında mutlu olmadım.Yani normal bi arkadaşımla konuşuyor gibiydim,başka insanların hayatımda olması daha iyi olmuş cidden.

Belki haftaya Cumartesi buluşuruz ama daha net bi şey yok.Cherry kıskanmışssındır umarım tatlım :)

Yarın olan sınavla beraber 4 sınav bitmiş olacak,haftaya da hergün sınavım var.Anlatacak pek bi şeyim olmadığı için yazamıyorum zaten internete de pek giremiyorum.

Haa bi de Amerika için 20 Nisan'da İstanbul'a gidiyorum.Vize alabilmem için şans dilerseniz pek bi sevinirim :)

Vizeleri olan herkese de başarılar.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Yavrum bizim sınıfta 2 sarışın vardı. Hani biri yeşil gözlüydü.

Hani okul yüzüklerimiz bizim söz yüzüklerimizdi.

Hani tüm kaprislerime katlanan en birinci erkekti.

Hani geçen gün kendisini aradığında, ben sevgilisiyim sen kimsin dediğim kadar yakın olan erkek.

Bildiysen bombayı patlatıyorum, birazdan buluşup sinemaya gidicez aşkısıyla :)

Bilmem anlatabiliyor muyum :)

Viyanalı boş geç, daimi'm gelmiş Adana'ya huhuuu :)

Ha bu arada amacım hava atmaktı, onu da bil yani.

Ayrıca vizeyi al alma banane, yazın rahat bırak da beni :P
Amerika'ya gitmen işime gelir :)

Ayrıca ev arkadaşını -hala- seviyorum. Beleşçi bi' insan olma dön evine :D

Maya on 6 Nisan 2012 00:52 dedi ki...

vize zamanlarını bilirim, hem ders çalışmak istemezsin, ama hem de hiçbirşeyle ilgilenemezsin çünkü aklında hep ders çalışmak vardır, vicdan yapar insanda, pöf!!! kolay gelsin sana fıstıkım :)

dengesiz hatun on 6 Nisan 2012 13:11 dedi ki...

Maya Maya çok tesekkür ediyorum :D tam beni anlattın su an , ne hissediyosam bildin valla helal sana :D

Cherry,iyi seyirler.O kızı da sevebilirsin,en doğal hakkın.
Amerikaya gitmesem de yazın rahatsız etmem,evet bunlar trip.
Belesçilikle de alakası yok,sende benim yerimde olsaydın-yakın arkadas oldugumuzu düşünüyorum-,ben de seni evime alırdım

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting