29 Ocak 2012 Pazar

PuCCa !?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 12:14
Kitap okumayı seven bi kız olarak ilk okuduğum kitabın Harry Potter olmasıyla gurur duyarım hatta ve hatta 10000 defa daha okurum ben o seriyi.Ama beni rahatsız eden bir şey var ki kitabı okuduğumda filmi çıkar,dizisi çıkar,belgeseli çıkar.Çıksın ona da bi şey demiyorum ama kitabı okurken hayal ettiğim gibi olmuyor izlerken.

Harry Potter'da ilk 2 film çok iyiydi,yönetmen değişince sonrada beklediğimden daha farklı sahneler vardı filmde.Hele 5.kitap!Ben sanıyorum Ron'u süpürgenin üstünde görecem falan.O kadar okuduk lan gözüm kapanırdı illa okuyacam diye yazlıkta denize girmezdim odaya kapanırdım bin sayfayı aşkın kitabın sayfalarını tek tek okurdum ama çok üzüldüm o filmde...6.filmde Ginny,Dean ile öpüşecek,7.filmde savaş daha iyi olacak diye bekledim ama olmamış yani.Sen taa küçüklükten aman diğer kitabı çıksın,aman diğer film vizyona girsin diye bekle fos çıksın.

Kızıl Nehirler vardı.Yazarı Jean-Christophe Grangé.Polisiye kitaplarını fazla sevmem ama onu da 2-3 günde bitirmiştim.Elimden hiç bırakmadım,okudum derken kitap bitti.Gazete okuyordum bir baktım Tv bölümüne gece 3 NTv'de 'Kızıl Nehirler'.Ertesi günde çok önemli bi sınavım vardı.Aslında önemli ders dediğim Tarih.Hiç sevmezdi o karı beni.Okuldan atacaktı hatta son anda müdür yardımcısı beni sevdiği için 'kendin git' dedi..Neyse ben yatmadım çok merak ettim filmi tüm gece uyumadım izledim filmi.2 saate yakın sürdü ama keşke izlemeseydim keşke o hayal ettiğim şekilde kalsaydı.

Boleyn Kızı!Tam bi kabustu.Ne kadar kalın bi kitap.Ben hatırlarım Türkçe öğretmenimiz kitap okuturdu bize.Herkes Madam Bovary,Suç ve Ceza falan okurken ben Boleyn Kızı okurdum.Bol ihtiraslı,seksli meksli bi kitap diye!Sonuç;o sayfalarca okuduğum seks kısmı filmde toplasan 10 dakika bile değildir!Allah seni kahretmesin e Natalie,bi de İsraillisin.Severim de İsraillileri az daha sevişeydin ya.

Daha dün PuCCa bitti.Ona da Mommy dediğim biricik arkadaşım sayesinde başlamıştım.Blogunu de okumaya fırsatım olmadı.Bugün aile yemeği vardı,kuzenime dedim 'okudun mu Puccayı?'.'Okudum' dedi 'ay kızı çok merak ediyorum yaa,düşünsene arkadaşları falan kitabı okusa ona övse ve ya onu eleştirse sırf kimse onu tanımıyo diye çıtını çıkaramıcak'dedim.Kuzenim demez mi 'Kız kendini açıkladı,Okanın programına çıktı'diye.Ay anam ben eve geldim bilgisayarı açtım hemen yazdım baktım.Kızım ben seni öyle mi hayal etmiştim ya!? Dişlek demişti kitapta kendi için cidden dişlekmiş.Kiloluyum derdi de ben inanmazdım anam kiloluymuş bi de(ben 0 bedenim ya zaten!!).Her neyse işte ben kadını böyle fallik sarışın gibi bi şey bekliyorum.Cıkss ya gitti benim kafamdaki kız.Bi de CeriLevis ile berabermiş şimdi.Hatta bi kere adamı bı kızla kahve içerken görmüş aramış açmamış sonra Ceri'nin arabayı çizip üstüne G.T yazmış.Kız hayal ettiğim gibi değil ama hani kitabın kapağında yazıyor ya 'tam da bizden biri' gibisinden bi şey.Benim götüm onun yaptıklarını yapmaya yemez ama helal olsun lan kıza.İçimizdeki şeytanların yapamadığını yapıyor.

Neyse işte baktım kıza dedim yine de hatun güzel beğendim.Ama o hayali sarışın PuCCayla okuyamayacağım 2. kitabı!

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting