18 Mart 2012 Pazar

Benim Fal Sorunum Ne Olacak ?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 11:04
Öğrencilik hayatında tüm paranı nereye yatırdın diye bi soru sorsalar vereceğim 2 cevap var sanırım ?

1-Fal
2-Alkol

Yemek,ders kitapları,ders notları falan yok yani hayatımda.Sadece bunlar cidden.
Alkol her gencin üniversite yaşamında parasını çarçur ettiği bi şey,fakat bi insan her hafta falan gider mi ya?Hadi her hafta gider,ben yazın İkizle kurstan her çıktığımda falcı falcı dolaştığımızı bilirim,günde 2 farklı falcıya baktırdığımız zamanlarda oldu.Olmadı değil.

Ben hiç bilmezdim böyle şeyleri,annemin teyzesine baktırırdım hep.Ama bir alışkanlık oldu ki bende anlatamam..Cuma günü EY ile falcıya gittik,çok övülen bi adam kendisi.Daha önce gitmiştik ama sırası çok olduğundan bekleyemeden kalkmıştık.Neyse biz gittik,artık heveslenmişiz,Buca'dan taaaaaaaa Alsancak'a gitmişiz.Baktırcaz,bekleyecez.Sıra bize geldi.EY hemen önce sen baktır dedi.Bende de bi huy var,falcıya gidiyorum ama dinlemiyorum falcıyı.Sonra yanımda her kim varsa soruyorum 'şunun hakkında ne demişti?' 'buna zaman vermiş miydi?'.Fal başlamadan önce de yanımdaki arkadaşımı uyardım dedim dinle benim için lütfen.Adam karşıma oturdu genel şeylerden bahsetti.Aşk hayatı falan..Sonra adam gözümün içine baka baka sen şu üniversitenin şu fakültesinde şu bölümde okuyosun dedi.Muhasebe'den çakacaksın dedi.Nerde oturduğumu tarif etti falan,her şeyi bildi.Bi de benim lise sondan beri falımda M harfi çıkıyor.Buraya geldiğimde de,geçen sene bi falcıya gitmiştim dedi ki senin hayatına Nisan sonu,Mayıs başı gibi biri girecek ve iyi bi ilişki olacak,uzun olacak falan demişti.Adında M,R,T harfi var.Senden bi yaş büyük,okuldan,yeşil gözlü,kumral,uzun boylu bi çocuk falan demişti.Adam artık hayali erkeğimi nerden biliyorsa bilemicem onu ama tam da hayali erkeğimi tarif etmişti.Her neyse işte bu Cuma günü baktırdığım falcı da aynı şeyleri söyledi.Hatta yazın Cherry,homemate,İkiz,Cankuş bi falcıya gitmiştik o da 8-9 ay sonra girecek biri hayatına demişti.Ben o kadar bekleyemem sanıyodum da 7 ay geçti be o faldan sonra..Temmuz mu Ağustos mu ne o zamandı.Cherry hatırlar o günü :) Benim hakkımda bi şeyler söyledi,adam tam net bilgi veriyor yani,sıra EY'nin oldu.Kıza direk ailesi hakkında kendisinin bilmediği bi şeyi söyledi.EY çıktıktan sonra annesini aradı,sordu.Annesi de evet vardı öyle bi olay dedi.Biz artık şok geçirdik.Anlayacağınız fala inanma falsız kalma diceksiniz belki ama,adamın söyledikleri doğruysa Nisan sonu enişte geliyor hepinize.

Ama şöyle bi durum daha var.Nisan sonunda bi ilişkiye başlamak ne işime yarayabilir ki ? 5 Haziran'da Amerikaya gidiyorum.1 ay içinde bi ilişkinin güveni ne kadar oturabilir de biz 3.5 ay boyunca uzaktan bi ilişki sürdürebiliriz.Tamam kabul ediyorum daha doğmamış çocuğa don biçiyorum ama hadi olursa ?

Neyse saçmaladım biliyorum.Ama dua edin de artık bi sevgilim olsun lan.7 Eylül 2010'dan beri sevgilim yok,acıyın halime :) Haa bu arada size Umut'tan bahsetmiştim.Falcı Umut hakkında da dedi ki ona yaklaşmayı bilirsen çıkabilirsiniz dedi.Çocuğun karşısında kitlenip kalma,azcık konuş dedi.Valla sayın falcı,kusura bakmayın da anca bakmakla yetiniyorum.Ayrıca benim şerefsiz Bay Kıvırcık'ı da bildi.Direk arkadaş çevrende şöyle şöyle bi çocuk var ondan hoşlanıyomuşsun sen ama çocuğun sevgilisi var seni de siklemiyor dedi.Güler misin ağlar mısın bilemedim.

İzmirli bloggerlar gitmek isterse diye de ; Kıbrıs Şehitliği ve ya Şehitlikleri ( hala öğrenemedim şunun adını) Leman Kültür'ün karşısında Cafe Daisy.Falcının adı da Murat.Ben gidin derim bacım.Biz cafeye girdiğimiz de 3 tane çocuk baktırıyordu.Resmen kilitlenmişlerdi adama,derslerini bile öyle dinlemiyorlardır haaaa!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

O dediğin fal, haziran sonuna doğru olmuştu. Sonra tahtalıya gitmiştik :)

Nerden hatırlıyorum, Ankaralıyla hala birlikteydim ve sınavı vardı. Sonra o gün çekilen fotoğraflara bakıp eğlenmiştik, hani şu tahtalı da dilek şeyleri yapmıştık ya. God, it's me ahaha :D

Neyse o değil de, sen şeyi hatırlıyor musun 2010 Kasım'da Melekler Kahvesinde bana "ayrılacaksınız çok sürmez bu ilişki. " dediklerinde n'aptığımı?

"Hayır ya ayrılmıcam, görürsün 3-5 ay sonda gelip hala birlikteyiz dicem sana tamam mııı?" diye çemkirdiğimi, ama nolduuu bildii! Hatta Mart sonu Nisan başı biriyle olacaksın demişti, onu da bildi.

Adana'ya gittiğimde ben bi MK'ya uğrayım en iyisi ^.^

dengesiz hatun on 18 Mart 2012 12:11 dedi ki...

Haziran sonu mu , allah allah ben ya Temmuz ya Ağustos diye hatırlıyorum :)

13 Nisan - 18 Nisan arası Adana'da ol n'olur.. Çok özledim seni ve bi daha Adana'ya gelmicem Haziran'da direk burdan gidicem uzun zaman oldu seni görmeyeli.

Ayrıca hatırlamam mı o falı ya :) Kime baktırmıştık biz,telli herife mi :)

Adsız dedi ki...

evet telli herife, yazın baktırdığımıza yani :D

dengesiz hatun on 19 Mart 2012 06:35 dedi ki...

tamam yine baktıralım :)

Adsız dedi ki...

30 martta gidiyorum ben adanaya :D

dengesiz hatun on 21 Mart 2012 12:19 dedi ki...

aman bee , 1 yıl görüşemicez oglum haberin var di miii ?

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting