14 Mart 2012 Çarşamba

Bindik bir alamete gidiyoz kıyamete amanin!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 10:39
Eğer biz öğrenciysek , gerçekten diğerleri başka bir şey.Nedenini soracak olursanız eğer,tam tamına 5 hafta oldu okul açılalı.Ama ben 4 hafta boyunca derslere girmedim.Çünkü nasıl bir özgüvenle yaşıyorsam , sınıfı geçerim modundayım.

-Pazartesi İngilizce ve Muhasebe dersi var.İngilizceyi BA ile geçtim.Kelime soruyolar diye derse girmiyorum.Muhasebe!Ah o muhasebe var ya!Sigarayı o yüzden bırakamıyorum ben.Kimse inanmıyor ama gayet ciddiyim,hala ciddiyim.Kadının o kadar çok bilgi birikimi var ki,kitap yazmış 890 küsür sayfa.Anam 2 kitaba bölseydin onu.Bizim kolumuz kas yapmasaydı.Çok iyi olurdu hacı.Ama yok aldık o kitabı,bi de içinde adam akıllı bi şey olsa.Geçen dönem bi arkadaşım vardı,o anlatıyordu bize dersi,ama şimdi onla da küsüm.O bakımdan bu dönem kalacağım 1.ders.

-Salı günü sabah 08.50'de Tarih dersimiz var.Kart basarken hoca başımızda bekliyor.Tek tek kontrol ediyor yani.Bu nedenle gitmemiz gerekiyor.Ben henüz gitmedim,çünkü Tarih'i hiç bi zaman yapamadım.YGS'de de o kadar çok yanlışım çıktı ki,felsefe olmasaydı ben zor kazanırdım burayı.Tabi ilk dönem kaldım dersten,bu dönemde kalacağım etti 2.Sonra Türkçe dersi var.İlk 2 hafta girdim derse baktım adam 2 haftadır aynı şeyi anlatıyor sıkıcı ders,bu dönem belki adam akıllanmıştır dedim,derste anlattığı şey Çalışmak fiilinin kökü Çalmak'tır dedi,hay senin gibi öğretim üyesine dedim o derse de girmeme kararı aldım.Bu dönem kalabilirim ama kader kısmet,geçen dönem CC idi.Sonra Örgütsel Davranış.Lan zaten benim psikolojim bozuk bi de örgüt içinde nasıl davranacağımı mı öğretiyosunuz bana!Bu zamana kadar sen mi vardın lan ? Ama asistan çok tatlı onun için girebilirim.Ya kısaca Salı okula gitmiyorum ben.

-Çarşamba İşletme dersi var.Adam 5 haftadır geçen dönemin tekrarını yapıyor.Bundan da kalıcam gibi.Çünkü ne anlattığı belli değil.Öğleden sonra TBT var.Ben bilgisayardan anlamam arkadaşım,bizim bi arkadaş var liseden-kendisi Viyana'da şu an çok özledim hayvan herifi- o hep bana teknoloji özürlü derdi.Çocuk haklı yani.

-Perşembe günleri İktisat var.En sevdiğim dersten 1.si.Her hafta giderim dedim de 4.hafta dediler ki İktisat Kongresi var diye ders yok dediler,gitmedim bende.Meğer varmış.

-Cuma ise Matematik ve Beden.Bedene 4 hafta daha gitsem yeter.Matematik hiç bitmese de olur,çok seviyorum çünküü..

Siz olsanız benim yerimde,gider miydiniz?Hayır der gibisiniz :P

Neyse asıl olay şu.Geçen hafta Pazartesi benim homemate'ın arkadaşı geldi,sabahtan.Akşam eve geldiklerinde bi baktım Olmeca almışlar,en büyüğünden.3ümüz bitirdik.Salı günü oldu EY'de içtik.Çarşamba oldu gene içtik.Perşembe en son rakıyla Danza Kuduro dinliyorduk.Cuma 3 bira ve Cumartesi 2 tekila shot,3 bira.Ders namına hiç bi şey olmadı yani.Okula gitmedim falan.Babam aradı Cumartesi,tam dansa girecekken.'Dersler ne alemde?' dedi.İyi iyi sadece muhasebe zor biraz dedim.Annem yaa bi içime battı anlatamam.Hemen bu hafta derslere girmeye başladım.Her ne kadar Salı günleri hala derse  girmesemde toparlanmam lazım benim.Bu ne lan böyle öğrencilik mi olur.

Velhasıl sayın bloggerlar,aldım notlarımı geldim evime.Dün matematik çalıştım,ödevlerimi yaptım bi güzel.Bugün oturup muhasebe çalışacağım.Yarın homemate Adana'ya gidiyor.Bi güzel haftasonuna kadar ders çalışırım..Haftasonu falcıya gidicem de :)

Bu arada Amerika işi şaka maka kesinleşti.83 gün sonra New Jersey'de 3.5 aylığına da olsa yeni bi hayata başlıyorum.Şu dersleri bi toparlarsam, bir de sevgilim olsaaaa :)

Hııı sevgili demişken , Umut diye isimlendirdiğim arkadaşa uzun zamandır selam vermiyordum.Geçen hafta Cuma günü Beden dersinde Kırmızı Yanak-sınıftan erkek bi arkadaşımız ama çok severim kendisini- biraz masaj yapsana dedi.Bende yaptım yaparken Umut bize bakıyordu.Sonra ben kafamı çevirdim,merak ettim 3 dakika sonra tekrar baktım hala bakıyordu.Dünde arkadaşlarla okulun içindeki çardakta oturuyoruz.Umutlar geçti önümüzden,Umut arkadaşlarına dedi ki 'hadi buraya oturalım' dedi.Oturmak istediği masada bizim önümüzdeki masa.Bi arkadaşı tamam dedi,yöneldi o masaya doğru o da hemen karşı tarafa geçti.Yani oturacaktı tam oraya,gözgöze gelecektik falan.Ama arkadaşının biri şurda Xler oturuyor,onların yanına gidelim dediği için kalktılar.Bende hiç yüz vermedim.Bu sabah ise,Kırmızı Yanakla o masaların orda karşılaştık benim elimde kahve diğer elimde dosya,sırtımda sırt çantası baya yüklüydüm yani.Kırmızı Yanak dedi ki 'dosyayı ver kitapları bırakıp gelicem'dedi.Ben o gelene kadar tek başıma oturdum.Sonra geldi bana bağırdı.Kafamı bi çevirdim Umutların masasında gel buraya oturalım dedi.Umut günaydın dedi bana,ben yüzüne bakmadan ortaya dedim günaydın diye.Sonra hadi sınıfa geçelim muhabbeti oldu herkes ayaklandı.Ben oturuyorum hala kahvemi içiyorum,sigaramı içiyorum falan.Umut en son kalktı,bana dedi ki 'sen derse girmiyor musun?' bende 'kahve bitsin gelicem' dedim.Tamam dedi,gitti.Ya çoook tatlı bi herif ama olmayacağını hissedebiliyorum.N'olur dua edin benim için.Valla çok efendi bi çocuk.Bari bunla olsun ya :)
 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi bunları okurken anasının kızı demek geldi içimden.

Sebep, hemen açıklıyorum.
Geçen sene pazartesi günü bilgisayar dersimiz vardı ve devam zorunluluğu vardı. Mecbur tıpış tıpış giderdik.

Salı iktisatla işletme vardı, işletmeye imza attırırdım iktisata düzenli giderdim.

Çarşamba ingilizce hukuk vardı. Hukukçuya aşıktım üç beş defa gittim. İngilizceciden nefret ederdim gitmezdim.

Perşembe sosyoloji vardı. Devam zorunluluğu yoktu, ne diye gideyim ki?

Cuma tarih türk diliydi, tabii ki de Adana'da fink atıyordum ben millet dersteyken :)

Hiç şaşırmadım, ama vizeler yaklaşıyor kuzusu, çalışşş! :)

dengesiz hatun on 15 Mart 2012 01:52 dedi ki...

yaa sayın annecim görüyosun di mi ? :D suc bende değil eğitim sisteminin yanlışlığında :) hayır bahar geliyor sorun orda ders çalışmamı engelliyor :)

Maya on 15 Mart 2012 07:57 dedi ki...

iktisat seviyosan benim gözümde çoook erişilmez bi yerdesin demektir, zira ben nefret ediyorum, ama muhasebeyi de bir o kadar severim :)))

dengesiz hatun on 16 Mart 2012 12:38 dedi ki...

saygı duyuyorum Maya :D gel çalıştır hatta :D cidden çok manyak bi hocamız var intihar sebebi ! :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting