24 Ocak 2012 Salı

Günlerdir evdeyim,dışarı hayatını unuttum.

Gönderen dengesiz hatun zaman: 02:52
Çok istediğim bi ameliyatı oldum sonundaa.Neyse ki ağrısız sızısız 4.günümdeyim ama evde oturmaktan baya bunalmış haldeyim.Dün en yakın arkadaşlarım hasta ziyaretine geldiler biraz sıkıntım geçti ama şimdi çok sıkılıyorum.

Ayrıca ameliyattan sonra gözümü açar açmaz Viyanalı aklıma geldi.O gece rüyamda onu gördüm.Bu gece de bana mesaj attığını gördüm.Keşke bi şekilde bana ulaşsa,inkar edilemeyecek şekilde özledim onu.

E malum yatıyorum bari boş boş yatmayım kitap okuyayım dedim sevgili Mommy tavsiyesi üzerine PuCCa'yı aldım,okumaya başladım.Eğlenceli,bol küfürlü hoş bi kitap.Zaten hep sevmişimdir onun kitap tarzını.Bugün bana gitmeyeceğini söyledi inşallah yanıma gelir de biraz onunla eğlenirim.Buradan duyurulur kendilerine :)

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting