6 Ocak 2012 Cuma

Ben kendime neler yapıyorum öyle??

Gönderen dengesiz hatun zaman: 06:59
Final haftasının gerginliği hala var üstümde ama neyse ki çoğu gitti azı kaldı.Bir dersi CC ile  geçmişim.

Dün arkadaşın evinde ders çalışmak için toplanmıştık sınavdan çıktıktan sonra.Uzun bi süre telefonumu açmamıştım,telefonu açtığımda bir mesaj 'askım'. '?' gönderdim,konuştuk falan derken bir baktım barıştık.Her şey çok güzeldi 'seni çok özledim','senin değerini bilemedim' falan.Sonra beyefendi triplendi.Neyse dedim klasik..Sabahtan beri de mesajlaşmıyoruz.

Hayır ben tekrar gideceğini bildiğim için üzülmüyorum,etmiyorum ama yine de bunu neden kendime yapıyorum diye de düşünmüyor değilim.Onun da amacını anlamış değilim.Ama bu sefer öyle mesaj atan taraf ben olmayacam ne istiyorsa onu yapsın ona göre davransın.

Bu aralar tek istediğim sınavlarımın iyi geçmesi ve de nedense Adanaya dönmek.Özlediğim çok şey var.

Ayrıca özlediğim bi şey daha var ki : Ezgito ve Diloyla içip,muhabbet etmekk :) Neyse ki bu akşam beraber şarap gecesi yapacağız uzun bi aradan sonra.Nasıl özledim onları.Aynı fakültedeyiz göyaa :) Hadi ben hazırlanmaya kaçaaar

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting