4 Ocak 2012 Çarşamba

Değişim lazım,değişim şart.

Gönderen dengesiz hatun zaman: 07:12
Final haftasından kurtulmama daha 9 gün var ve ben pili bitmiş bi haldeyim.Zaten artık çok sıkılıyorum burda.Ev arkadaşımla 26 Kasım'dan beri pek bi muhabbetimiz yok hatta artık beraber yemek dışında hiçbi şey yapmıyoruz bile diyebilirim.O nedenle Adana bana bu gidişimde iyi gelecek.

Psikolojik olarak çökmüş ben,Adana'da İkizle,Keleşle ve de Mom ile görüşebilirsem gerçekten çok iyi olacak benim için.

2012 değişim yılı diyorlar ya hani,bu yıl belki gerçekten bi değişiklik yapıp,tam da istediğimiz hayatı yaşayabiliriz.

Mesela;
 *Unutamadıklarımızı unutup,yeni birinde yüreğimiz tekrar kıpır kıpır olabilir.
*'İmkansız' demeyebiliriz.
*Aşkla alışkanlığı karıştırmayabiliriz.
*Vazgeçebiliriz.Vazgecmeden bi diğerine kavuşamayız çünkü.

Değiştirebilir miyiz bazı şeyleri ve ya değişiklik yapmaya cesaretimiz var mı bizim?

Yapmak istediğim hiçbir şeyi ertelemek istemiyorum artık.Yıllar sonra dönüp bu böyle olmalıydı demek istemiyorum.Ne kadar çabalarsam çabalayım içimde de bitirmeye çalışıyorum o insanı,ama o da olacak bu sene.Sadece su an birinin omzunda hüngür hüngür ağlamak istiyorum.Tek bi kişi olsun yeter.

Bu kadar duygusallık yeter,uyuyup ders çalışmam lazım.

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting