1 Şubat 2012 Çarşamba

Gidersen yanına al benide

Gönderen dengesiz hatun zaman: 06:54
Biricik Cherry beni mimlemiş.En az 4 tane de kişiyi mimlememi istemiş.İlk mimlendiğim konu o kadar zor ki..

Baba denilince ??
Babamın ilk çocuğu olmama rağmen işkolik bir babaya sahip olduğum için küçüklüğümüzde pek fazla bir şey yaşamamışızdır.Ona soracak olursak kardeşinden daha fazla ilgilendim cevabını alırız.
Bizim yaşımızdaki çoğu genç ya babasını kaybetmiş oluyor ya gerçek anlamda bir babası olmuyor.Durup bakınca da halimize şükrediyoruz doğal olarak.

Babalar ve kızları..
Kimine göre değişkenlik gösterir tabi ama aslına bakılırsa en güçlü ilişkidir baba ve kız arasındaki ilişki.Ne yazık ki herkes kuramıyor bu yakınlığı.Belki de babamla aramızdaki yakınlık bir kadının babama baktığı faldan sonra kurulmuştur.Ben doğmadan önce.Fabrikaya bir kadın gelmiş,iş hakkında konuştuktan sonra kahve içmeye geçmişler.Kadın babama iyi fal baktığını söyleyince babam baktırmış ve kadın babama 'senin bir kızın olacak ve o doğduktan sonra sen çok şanslı olacaksın,çok iyi yerlere geleceksin' demiş.Hakikaten de öyle olmuş.Ben doğduktan sonra babam işinde yükselmiş,bir ev daha almış falan.Babalar kızları için güçtür.Kızlar en çok babalarına hayrandır.Ben hep derim babam gibi bir kocam olsun diye.Aslında isterim herkes babasıyla arkadaş gibi olsun,her şeyini anlatsın.Sevgilisini de , arkadaşıyla ettiği kavgayı da.Ben babamla aramızdaki ilişkinin yakın olduğunu düşünüyorum.Liseye başladığımda 'ne yaparsan yap ama yaptığın her şeyden ilk benim haberim olsun,başkalarından duymak istemem' demişti.Çok rahat bir adam değildir ama en azından erkek arkadaşım olduğunda benden öğrenmesi çok hoşuna gitmiştir.Hatta Viyanalı ile tanıştırdığımda 'sen benim gibi zeki,çevik,ahlaklı benim gibi şişko ama yakışıklı biriyle beraber olursun diye hayal etmiştim bu ne ya hem sarışın hem cılız' diye alay bile etmiştir.Babalar kızlarını korur kollar,her zaman onlar için bir destektir ve her zaman kahramanlardır.Kanatları kırılsa da,uzağa gitseler de yine kahraman olacaklardır.Gitme baba,gidersen yanına al benide,benidee..

Tartıştığımız konular ve ondan beklediklerim
* Sırf Viyanalı istediği için İzmir'i kazanmamı hala kabullenmiş değil ve hala 'Adanaya gel sana araba alacam söz veriyorum' vaatlerinde bulunuyor ama anlamıyor ki ben İzmir'de gayet mutluyum.
*Turkcell faturamı her ay sırf babamla kavga edeyim diye şişirip yolluyor e sonucunda da tabi kavga çıkıyor.Baba nolur inan ben o kadar konuşmuyorum ya,Turkcell bana gıcık.
*Ondan beklediğim şeyler ise:N'olur dağıttı şeyleri düzeltsin ve film aşkından vazgeçsin.Gelir gelmez salona geçip Moviemax izlemek yerine gelsin oturma odasında bizimle Osman'ı izlesin ya da Kuzey'i izlesin farketmez ama bir insan hergün film mi izler ya ben taa İzmir'den gelmişim,ameliyat olmuşum yazık değil mi bana ilgi lazım.Bunu ona söylediğimde de 'hadi be ordan kötüye bi şey olmaz' diyosun ya bana helal olsun sana!Ben mi kötüyüm hı?
* bi şey daha istiyorum ki o da baba lütfen düğünümde papyon taaaaaaaak! :)

Dünya'nın en iyisi mi ? 
Çoğu insanın babasına göre mükemmel biri o.İzmir'de evdeki arkadaşımla sorunlarım olduğu için canımın sıkkın olduğunu bilen ve 'Ben Adanaya gelecem sizi çok özledim' dediğimde hemen bana uçak bileti bakan,'Canım sıkılıyor bu evde İstanbul'a gidecem' dediğimde önce 'hayır' dese bile aradan 2-3 gün sonra 'biletini aldım sadece 3 gün' diyen ve yazın Adana'da kalmak istemediğim,WAT istediğim için 'istiyosan git' diyen biri o.Belki daha iyi babalar vardır,belki her şeye izin verip daha anlayışlı olanlar vardır.Ama kim ne derse desin o benim için en iyisi

*Yağmur olup yağsan sen üzerime , hiçbir derdim kalmaz geriye..

Mimlediklerim:
peterpanınsevgilisi
balböcükleri
beyt bebek
defne kurabiye

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yıllardır öğretemedim sana -de ayrı yazılır. nasıl kazandın üniversiteyi bilemiyorum ki :)

ayrıca bu yazıyı okurken,sana skypeda çemkiriyordum ya geç açtın diye. babanın söylediği şey geldi aklıma. saygılar!

öperim senii!

dengesiz hatun on 1 Şubat 2012 07:26 dedi ki...

bende öperim senii :) hala öğrenemedim zaten ne ayrı yazılır ne bitişik yazılır :) o skype olayı da hala hafızamdadır! :))

balböcükleri on 4 Şubat 2012 03:57 dedi ki...

mim için teşekkürler en kısa zamanda yazıcam.

betty on 6 Şubat 2012 04:06 dedi ki...

ah dengesiz hatun ah,hamilelik hormonları tavan yapmış,babası ondan uzakta yaşayan birine yapılır mı bu:)))ben o mimi yazarken ağlama krizi geçiririm,sen beni yazdı varsaysan...sevgilerimle:)))))

dengesiz hatun on 6 Şubat 2012 04:13 dedi ki...

bebeğe zarar gelsin istemeyiz :)

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting