13 Şubat 2012 Pazartesi

Ne yapmalı ?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 09:56
Çok sevdiğim bir arkadaşım var,bi şeyler anlattı.Ne yapmalıyım diye sordu?Pek bir cevap veremedim.Olayı size anlatayım,belki bir çaresini bulursunuz..

Bayan X,geçen dönem bu Bay Y arkadaşımızla tanıştı.Çok yakın arkadaş oldular falan.Ama dün gece içmiştik biz,4 kişiydik.Ben ve diğer arkadaşım bir ara markete gittik.Biz diğer arkadaşımla şarkı söylerken bunlar aralarında konuşmuşlar.

Bayan X:Ben seni aradım tatilde neden açmadın?
Bay Y:Ne zaman aradın?
Bayan X:Aslında açtın ama uyuyordun,sonra tekrar dönmedin.Belki önemli şeyler söyleyecektim sana.
Bay Y:Ne gibi ?
Bayan X:Belki hoşlandığımı söyleyecektim..
Bay Y:Belki de ben tahmin etmişimdir ama sana söyleyemiyorumdur.

Aralarında bu konuşma geçmiş.Sonra biz markete gidince,bunlar şakalaşmışlar falan sonra Bayan X bunu öpmüş,öpüşmüşler,sonra çocuk 'biz arkadaşız' demiş.Utanmış baya,yapmamalıydık demiş.Biz geldik bunların ikisi sus pus.Sürekli birileriyle mesajlaşıyorlar,biz kızıyoruz.Meğer birbirleriyle mesajlaşıyorlarmış.

Bayan X:sanırım özür dilemem gerekiyor,özür dilerim
Bay Y:ben böyle bi insan değilim,yaptığım ayıpla kalsın,kimseye bahsetme
Bayan X:arkadaşlığımız bozulsun istemiyorum falan demiş ama çocuk mesaj atmamış.

Bugün tüm gün görüşmemişler,konuşmamışlar.Mesajlaşma da olmamış.Ama aynı sınıftalar ve çok yakın arkadaşlar.Kız ne yapmalıyım diye sordu,ne yapmalı peki??

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Erkek milleti annem, söyle o arkadaşına uzak dursun.

dengesiz hatun on 13 Şubat 2012 12:16 dedi ki...

biraz zor olacak gibi annecim.Ama söyleyeceğim..

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting