27 Şubat 2012 Pazartesi

En sevilenler mimi!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 12:55
Cherry beni mimlemiş , sağolsun . Anca cevap yazabiliyorum kusura da bakmasın :)

1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın ?
tatlı olarak: öncelikle tabii profiterol.Mado'nun profiterolune de aşırı bayılırım.Starbucksta'da mozik 

pastaaa vazgeçilmezim.Bazen kahveyle içince çok ağır geliyor yiyemiyorum,paketleyip götüresim geliyor.

içecek olarak:Nescafe 3ü 1 arada.Limonlu adaçayı.Latte ve Frappuccino

alkol olarak:her hafta alkol tüketen biri olarak şunu çok severim bunu severim diye sıralayamam belki ama bu aralar tüm şişeyi bitirebileceğim tek içki Malibu sanırım.Nasıl tatlı bir tadı var onun ya ve Mojito,tequila vs.. elime ne geçerse içiyorum ben yaa.Malibu denemediyseniz mutlaka deneyin derim.Süt sevmediğim için sütlüsü nasıl bilemem ama vişneli çok hoşuma gitmişti.

program olarak:Beyaz Show hoşuma gidiyor.

dizi olarak:How I Met Your Mother'ı tek geçerim.Sonra Yalan Dünya da iyi,Orçun izlenmeye değer ve İzmir tayfası olmaları da izletiyor sanırım.


yabancı dizilerim:üstte de belirttiğim gibi HIMYM.:)

renk:Lacivert severim,mor severim.Pembeden nefret ederim ama yazlık çoğu kıyafetim ve şapkalarım nedense pembe?

hayvanlar:Kedi köpek sevmem.Çok korkarım.Kuş sevmem çok ses çıkarıyor.En iyisi balık,sessiz sakin kendi çapında.En sevdiğim köpek ise Lara(Cherry'nin köpeği)

sevmediklerini de yazmışlar bende yazayım bari:bebek,çocuk sevmem.anca kendi kuzenim falan olacak öyle.Pırasadan nefret ederim,süt hayatta içmem,beyaz peyniri çok sevdiğim söylenemez.Tarih-coğrafya dersinden nefret ederim.Kendini beğenmiş mallardan nefret ederim.


hayattaki en sevdiğim şey ise;şüphesiz ki uyumak uyumak uyumak!Tanrım yok böyle bi şey ya!
2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

Bilgisayar kullanmayı pek beceremem sadece internete giriyorum işte Face,Twitter'a bakıyorum,blog okuyorum.Arada haberlere ve sevdiğim yazarların köşe yazılarına.İnternet olmadığı zaman da tek eğlencem Solitaire ..
3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?
Etarnal Sunshine!Mutlaka izlenmeli,izledim 3 hafta ağladım.'Bir Gün' bunu da şiddetle tavsiye ediyorum.
4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?Hmm..Bi düşünelim.Öncelikle I-Phone ve ya Blackberry çook ama çook istiyorum!Ayrıca çizme istiyorum şöyle güzel olanlarından.Fotoğraf makinesi de olur,benimki bozuldu da digitale bile razıyım..

5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 
Can Bonomo-Meczup
Robbie Williams-Love Supreme
Gökhan Tepe-Söz (neden bilmiyorum ama çok hoşuma gidiyor)

*Gençler bende hepinizi mimliyorum bu sefer ..

2 yorum:

Maya on 28 Şubat 2012 01:16 dedi ki...

ben de i-phone istiyorum :(((

dengesiz hatun on 28 Şubat 2012 08:15 dedi ki...

olsa ne güzel olur :(

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting