7 Şubat 2012 Salı

Evlenmek istiyorum :)

Gönderen dengesiz hatun zaman: 14:18
Bu aralar bende bi evlenme merakı başladı anlatamam ya.Sanki ortada bi şey var.Daha 19 olan ben , arkadaşları arasında içten içe evliliğe karşı olsa da meraklı görünen ben nedense bu sıralar Evlenmek gereeeeek! modundayım.Hayır bu şarkı taa lise yıllarında kızları güldürme amaçlı söylediğim,İkiz'e dönüp 'ben gidiyorum' dediğimde İkiz'in 'nereye' sorusuna karşılık 'evlenmeyeeee' diye cevap verdikten sonra mırıldandığım bir şarkı.Ama ne oldu lan bana!?

Ben öyle anne falan olabilecek bi tip değilim ha.Eş bile olamam.Lan ben hala yemek yapamıyorum,makarna da bile dibini tutturuyorum.Makarna lan bu,makarnanın dibi mi tutarmış ama bende tutuyor işte.Salatalığı bile arkadaş yardımıyla yapıyorum.Kahveyi taşırıyorum.Çay yaparken çayı fazla koyuyorum falan.Ben evliliği çocuk oyuncağı falan sanıyordum da bugünlerde işin ciddiyetini anladım.Başta da belirttiğim gibi evliliğe karşıy(d)ım.

Neyse olaylara geleyim.Şimdi ben sevgililerini hiçbir zaman elinde tutmayı beceremeyen,ilk başlarda sevmediğim bir sevgiliyi onu aldattıktan sonra köpekler gibi seven,acı çekip duran bir insanım.Şimdiye kadar da hiçbir sevgilitomla evlilik hayali kurmuş değilim ta kiiii Viyanalıya kadar.Oğlumuzun bile adı belliydi be,Taha olacaktı,hatta onun annesi vefat ettikten sonra 'annenin adını da koyalım' dedim çok güzel bir Taha Uğur da oldu mu.Ama çocuk gittiiii.Sonra ben bunu aldattığım çocuğun kız kardeşiyle hala görümce-gelin diye konuşurum.Onu da bi severim bi severim.Çocuk İsrail'de olduğu için pek evlilik hayali kurmadım onla ama sonum onla olacakmış gibi,hayırlısı.
Bugün annemin kuzeni geldi bize.Çok severim kendisini,yazın evlenmişti daha tazecik gelin :) 25 yaşında falan.Böyle yüzüğü falan o kadar ilgimi çekti ki..Allahım şimdi gelsin biri beni istesin varacam ona olayına girdim.Anlatıyo işte şöyle yaptık böyle yaptık..Bende evlenmek istiyorum ya,bende anlatcam allah allah benim neyim eksik?Diplomam!

Şu okul bi bitsin de hemen evlencem cidden.Diceksiniz ki koca nerde hani!?Karar verdim bu dönem sevgili arayışlarına başlıyorum,yeter ya.Birini görüp kalbim çarpmayalı,birine böylee sevgiyle sımsıkı sarılmayalı 17 ay oldu.Bence bu yüzden evlenme merakı doğmuş olabilir bende,sizce ?

6 yorum:

D!mple Rock on 7 Şubat 2012 14:46 dedi ki...

ben de evlenmek istiyorum >,<

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir post :) çok da iyi yazmışsın fakat ilk önce okulun bitmesi şart tabii ehe.

Bu arada blogunu yeni keşfettim, yorumlarım daimi olur :) bana da beklerim.
http://sevisgenpenguen.blogspot.com

dengesiz hatun on 8 Şubat 2012 02:31 dedi ki...

az kaldı az kaldı :) evlencem 3.5 sene kaldı okulun bitmesine :)

seve seve uğrarım :)

Adsız dedi ki...

Yalana bak yalana,hepimizden önce evleneceğini biliyorduk. Yok yüzük bakmalar,yok evlenmek gerek diyip karga sesinle baş şişirmeler. Yalnız aklıma dinciyle evlenmicem yaa diyip hoca 20inden sonra yanıma gel dediğini anımsadım. 19umdan beri evliliğe karşı olmayan ben burdan çok muhterem din öğretmenimizi saygıyla anıyorum. En azından zorla namaz kıldırmadı,buna da şükür.
Düğünüme çocuklarını getirme duydun mu beni! :D

(hazır evlenmeye meraklısın,düğünle ilgili bi mim vardı onu yap hemen! )

Adsız dedi ki...

hadi hadi yeni yazı! :)

dengesiz hatun on 11 Şubat 2012 09:09 dedi ki...

Cherrycim dedim ya içten içe evliliğe karşı olsam bile arkadaşlarım arasında da evliliğe en meraklı olan bendim diye :)

Sevisgenpenguen bi süre bilgisayarım yoktu ama gelecek yenisi :)

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting