13 Şubat 2012 Pazartesi

Yeni bir mim daha :)

Gönderen dengesiz hatun zaman: 07:55
Pink Umbrella beni mimlemiş :) Kendisine burdan tesekkür ediyorum :)


1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası? 
Ohooo çok var :) İlk önce Macaristan-Avusturya ve Çek Cumhuriyeti en çok gitmek istediğim ülkeler arasında.Nedense gitmeyi istediğim ilk tur olmuştur ama gidemedim henüz.Yaklaşık 10 ay sonra gitmeyi düşünüyorum.Sonra Amerika var burayı da sanırım bi gün Barney'i görürüm diye istiyorum herhalde :) Yunanistan'ı da merak ediyorum,İzmir'de yaşayan bir insan olarak merak ediyorum,gerçekten benziyor mu diye.Bir de İsrail var, o da heralde benim Yahudi'den kaynaklanıyor.2. Kış mı? Yaz mı?Kış.Atkı takmayı çok seviyorum ben ya :)3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?
Annem izin vermiyor ki,uçlarını bile boyatamıyorum ! 
4. Blog'umda en çok ne tarz konular görmek isterdin? 
Böyle iyi bence _? :)
5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?
Bizim bicolarla evde içiyorduk , sonra canımız -gece 3- Alsancak'a gitmek istedi.Doktor Bico'nun arabası var diye hepimiz arabaya bindik ama çok küçük bir arabaydı hatta bi arkadaşımız bagajda gitti falan.Travestiye alkış çalmıştık.O gün bana pek bi çılgın gelmişti de şimdi pek çılgın gelmedi nedense yazınca :)
6. En sevdiğin tatlı nedir?
Profiterol :) olsa da yesek. 7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi? 
Rakı beyazı iyi ya , seviyorum,bıkmayabilirim.
 
8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?
Kediden köpekten çok korkarım.Açıkçası bana zararları olmadığı sürece uzaktan severim ama balıkları ayrı bi severim.Lise 1 'de Keleş'im doğum günü hediyesi olarak almıştı 3 yıl sonra babam fabrikadaki yapay havuza götürdü onları , oracıkta sizlere ömür.
 
9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?
Yok ama CNBC-e'nin dergileri hoşuma gidiyor.

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden? 
Bana göre İstanbul ve İzmir.İzmir sakin ama güzel,kafa dinlemek için yazlıklar çok hoş.İstanbul eğlenceli,yorucu ama mükemmel bir şehir.
11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?  
En kötü özellik,insanlara çabuk güvenmem onları da kendim gibi sanmam bir de sanırım her boka ağlamam .En iyi özellik,kendimden daha çok insanların mutluluğunu düşünüyormuşum ama hiç haberim yok.


Mimlediklerim
Prenseslik Benim Neyime
Heidi Glennis
Maya
Cherry Wine
Pelas

5 yorum:

Adsız dedi ki...

pelas görene kadar ohoo, yanıma geldiğinde tüm mimlerini tek tek yazdıracam ama :D

dengesiz hatun on 13 Şubat 2012 08:27 dedi ki...

haha ilk defa mimledim sanırım onu :) bekliyorum cherry başarırsın sen başında nöbet tut :)

Adsız dedi ki...

hele bi gelsiiiiin :D

Maya on 13 Şubat 2012 10:38 dedi ki...

ehehe, hatunum çok mutlu oldum bea, hemen şimdi cevaplayacağım :)

dengesiz hatun on 13 Şubat 2012 12:14 dedi ki...

ne demek :) kolay gelsin :)

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting