16 Şubat 2012 Perşembe

14 Şubat Ne Demek ?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 08:24
Sevgililer Günü diye bi şey var ya o günden nefret ediyorum.

Bugün sevgililer günü arayacak kimse yok
Yalnız uyu yatağında öyle birşey yok aslında yoook!

Sevgilim olursa eğer olsun ama :) İnternetim olmadığı için o gün neler hissettiğimi şimdi anlatabiliyorum.Pazartesi okula gidemedim,günün 18 saatini uyuyarak geçirdim çünkü.Salı günü ne var ne yok diye gideyim dedim,sevgililer günü olduğunu unutmuştum.Arkadaşların yanına gittim,yalnız mıyım diye sorunca hatırladım.Sonra etrafıma baktım ellerinde çiçekli kızlar görecem diye.3-5 tane vardı okul ortamı diye herhalde.Sonra Alsancak'ta işim vardı diye oraya gitmek zorunda kaldım.Hay gitmez olaydım.Kalpli balonlar,elele çiftler.Gittiğim 2 kız arkadaşım bir ara elele tutuştu.Lan hop napıyonuz dedim.Sonra bi yere yemeğe gittik,yukarı katında 4 masa var ve 3 masa çift dolu,öpüşüyorlar dil damak.Allah sizi kahretmesin e mi?

Sevgilito istiyorum yani anlayacağınız,kıskanıyorum.Bi 14 Şubat'ı da böylece atlatmış olduk,sevgiler saygılar.

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting