24 Şubat 2012 Cuma

Benim Hala Umudum Var

Gönderen dengesiz hatun zaman: 10:42
Size şu en yakın arkadaşımdan,onunla yakınlaşmalarımdan,ondan cidden hoşlandığımdan bahsetmiştim di mi ? Bay Kıvırcık hani! Evet o şerefsizden mutlaka bahsetmiş olmalıyım..

Herifin 4 aydır sevgilisi varmış lan.Hiçbirimizin haberi yok,onun en yakın arkadaşı söyledi bana..'Bilmiyor muydun' dedi.Bilsem?Bilsem var ya,ah keşke bileydim ya!

Salağa bak madem sevgilin var ne diye benle yakınlaşıyosun.O gerizekalının bi daha yüzüne bakmayacam lan.

Amaaaa ben bunun acısını çıkarmaz mıyım ondan..Aslına bakarsanız pek takmıyorum sanırım ya.Çünkü alıştırmıştım kendimi,benden önce de arkadaşlarım alıştırmıştı,hazırlamıştı böyle bir duruma beni.

Takmamamın başka bi sebebi var sanırım..

Bi Umut var..

Geçen dönem sınıfta bi çocukla konuşuyordum.Umut diyelim ona da.Sürekli How I Met Your Mother  muhabbeti ediyorduk onla.Çarşamba günü Noxx'ta bi arkadaşımızın partisi vardı.Ordaydı o da,sarhoştu azcık gene HIMYM muhabbeti yaptı.Meğer geçen sene aynı yurtta kalmışız falan.Neyse bizim artık uykumuz geldi saat 3'e yaklaşıyordu.Kalkıp giderken gördüm bi kızla dans ediyordu.Bende hoşçakal demeye gitmedim yanına.

Ertesi gün okulda gördüm.Sigara içiyordu,naber nasılsın muhabbeti ettik.'İyi misin' dedi bende 'ben iyiydim asıl sen nasılsın?' dedim.'İyiydim ben yaa bi şeyim yoktu benim' dedi bende 'hıı,çıkarken bi kızla dans ediyordun sevgilindir diye hoşçakal demedim' dedim.'Kız mı hatırlamıyorum bile yaa,sevgilim yok yani benim' dedi güldü.Allahııııııım sevgilisi de yokmuş.Ama sarışın ya da kumral değil,boyu da benden çoook uzun.Gözleri de çekik,böyle gülünce kayboluyor.

Ayrıca ilk defa arkadaşlarımın onayladığı biri,o nedenle sizde bana şans dileyin de olsun be ya bu iş :)

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting