26 Şubat 2012 Pazar

O benim dünyam!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 05:14
Benim hayatımda bi kız var kiii..O her şeye değer,o benim dünyam,Tripler Kraliçe*m,annem,meleğim..O cherry cherry Cherry Wine :)

Bakın şimdi ben size bu kızı anlatayım.Ben lise 3. sınıfta okul değiştirdim.Hatta o sınıfta ilk tanıştığım kızdı,yani sınıfta tanıdıklarım hariç..Daha ergeniz düşünün diş teli muhabbeti yapıyoruz hatunla.Sonra ne hikmetse benim bi arkadaşım,bunun eski sevgilisini mi sevgilisini mi ne eklemiş faceten.Banyodaydım ben bi çıktım mesaj gelmiş ondan.'sil onu' gibisinden bi şey yazıyordu.Hiç huyum değildir öyle arkadaşlarımın fanfinilerini eklemek falan.Bende şok oldum.Sonra bizim aramız bozuldu.Burda Cankuş var liseden arkadaşım,bu Cherry'nin en yakın arkadaşı benim Balığımın eski fanfinisiyle çıktı.Olaylar büyüdü,bizim aramız bayaa bayaa açıldı.Haydaaaaa dedim,neyse son seneye başladık.Baktım konuşuyoruz ediyoruz.Sonra dışarı çıkmaya başladık.Hatta bi fotoğrafımız var bizim onun altında çok beğendiğim bi sözü var kendisinin 'Kötü şeyleri geride bırakıp,birlikte olmak güzel' Diye.

Neden Tripler Kraliçesi?Kendisinin de hatırlayacağı gibi , biz bi gün bunla başbaşa Starbucks'ta oturuyoruz.Bi arkadaş aradı.Allahııım bu nasıl trip atıyo herife,görmeniz lazım ama ben bile illallah ettim o derece.O gündür bugündür de anladım bu kız nazlı ceylan.

Neden annem?Bu yazıyla onu üzmek istemiyorum ama bilmem kaç yıl sonra bunları okuyup,hatırlamak istiyorum o bakımdan yazıcam.Bi sevgilisi vardı,Ankaralı.Sonra bunlar bana Skypa'ta sürekli annecim,babacım diye konuşurdu falan.Ankaralı babam,Cherry de annem oldu.Ama şu an ikiside benim psikolojimi bozdu.Üvey anne-baba getiriyolar bana.Ayrıca burdan anneme sesleniyorum her ne kadar paranla geçinemesem de 'git babanın yanına' desende annemsin lan sen benim.

Neden meleğim?Annelik başka ama meleğim olması bambaşka.Bu kız var ya bu kız,her insanın başına gelmesi gereken bi insan.Öyle böyle bi insan değil yani.Benim Viyanalıyı hiç paylaşamayız onunla ama Viyanalı gidecek,ben İzmir'e dönecem bu artık bi şeyler yapıyo bizi buluşturmaya çalışıyor.Kızım gidip dönmemek,dönüp görmemek var diyo.Yavrum ya yerim seni.Sonra benim doğumgünümde ben bi dilek diledim yanımda o da vardı ve dileğim 2 saniye sonra gerçek oldu,o melek değilse kim lan melek.

Kendisi bir garip melek <3

Hele son sınıftaki Pul Koleksiyonu muhabbetimizi hiç unutamam , onun doğumgününde olan bi  olaydı.En iyi doğumgünü hediyesidir.Cankuş bizim sınıftaki bi kızı dövmüştü.Sonra tüm kızları idare toplamıştı sınıftaki ve kız sürekli 'Benim saçım yağlı değil hocam,benim saçım pullanıyo,krem kullanıyorum öyle görünüyo' demişti.Cherry o akşam telefonda konuşurken bana demişti ki 'bunu hiç unutturmayacaksınız di mi ? ' demişti.Şimdi cevap veriyorum Cherry , aslaaaaaaaaaaa unutturmayacaz.25 Şubat'ta alanlardayız :P

Bu sene de hanımefendi korkuttu bizi sağolsun.Gece doğumgünü mesajı attım,sabah bi uyandım 'teşekkür ederim.' . Lan böyle mesaj mı olur doğumgünün lan senin deli kadın.Dışarı çıkacaktım,hazırlanıyorum Balık arıyo,Cherry'e mesaj attın mı ve ya aradın mı diye sordu.Bende evet ama canı sıkkın sanırım üstüne gitmedim kötü bi şey var sanırım,insan doğumgününde öyle mesaj mı atar.Ben telaşlandım tabi,allah korusun baya kötü şeyler geldi aklıma.En son cesaretlendim aradım,baktım hanım gayet neşeli.Kuaförlerde saçlarını yaptırmalar falan.Lan maloş ne diye korkutuyon diye sordum 'sabah 7.30'da attım ben o mesajı' diyor.Teaallaaaaaam güler misin ağlar mısın ? En sonunda baktım bu neşeli baya iyi bari derkeeeen bi bomba.Ankaralının doğumgününü kutlatmamıştık biz buna.Sonra Ankaralı , Cherry'nin doğum gününü kutlamış.Aferin babacım dedim.Kimin babası,helal olsun.

Sevgili Cherry,mektubuma son verirken -sana yazdığım bi mektupta böyle bi şey demiştim sanırım- seni çok sevdiğimi söylemek istiyorum sana.Bu sene her şey güzel olur senin için inşallah.Huzur,mutluluk,sağlık,ailenle güzel günler,her şeyden önce benimle beraber güzel günler ve de tabi kii aşk istiyoruzzzzz ! :)
P.s:Umarım o şehirden kurtulursun da İzmir'e yanıma üniversiteye gelirsin lan :D

İyi ki varsın,iyi ki doğmuşsun,iyi ki arkadaşım,annem,meleğim olmuşsun.Anacığını da öperim yavrum senin gibi melek bi hatun o.Bir numara insandan böylesi çıkmayacaktı da ne olacaktı,malzeme sağlam :)

Love you so much !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Nasıl özenti insanlarsınız siz ya :)))) Ankaralı öldü gitti annem, tee 1 sene önceydi, geçmişte kaldı. Yeter artık ben sıkıldım muhabbetinden. Beni baydı,siz nasıl dayanıyorsunuz acabaa diyerekten bu konuya YİNE YENİ YENİDEN NOKTA KOYUYORUM!!!
Onun dışında, pul koleksiyonunu biriktirmeye devam,şaka maka 2 sene oldu dayak yiyeli o kız. Senin ikizinin yaptığını asla ama asla unutmayacağım.Ama bunu kendi postumda yazabilirim :P

Ayrıca yazıda düzenlenmesi gereken şeyler var, hani üniversite lan? Ekle! :D Dua et, balığın beni aramadı. Mesaj yollamış sadece. Neyse,bi' şeyim yok ayrıca süslenicem tabii yaşlanıyorum ya,genç görünmek amaçtı anlamadınız!

Neyse,yeniden teşekkür ediyorum! Öperim :)

dengesiz hatun on 27 Şubat 2012 09:45 dedi ki...

bende seni öperim üniversiteyi kalbimden diledim zaten ben :) ama ekledim.
Balığın aramaması bi sitem mi,o da aramak istedi ama cesaretlenemedi :)
Aman süslen de yanımızda yaşlı kalma :)

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting