6 Şubat 2012 Pazartesi

Yeni Mim!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 04:08
Cherry beni mimlemiş gene :)

1. Sence çok anlamlı bir söz?

*Her şey güzel olacak.

2. Makyajında olmazsa olmazın?
*Kapatıcı.Siyah noktalarıma birebir.
3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?

*Öyle yüzümü çok yıkayan,yüzüme bakan bir insan değilim ama Clean&Cleaner'ın yüz temizleme sütü ve toniği iyi geliyor.Ayda yılda bir kullansamda..
4. En sevdiğin içecek?

*Starbucks Frappuccino.Uzun zamandır gitmiyorum!
5. Nefret ettiğin bir şey?

*Kendini beğenmişlik.Hele adam olmayan bir bireyin kendini beğenmesi kadar nefret ettiğim bir şey yok.
6. En çok sevindiğin iltifat?

*İltifat olarak algılanabilir mi bilmiyorum ama İzmir'de bir arkadaşımla biri hakkında dedikodu yapmıştık.İkimizin gıcığına giden bir durum vardı ortada. 'Onun durumu sizden daha kötü ama sürekli parasının konusunu ediyor,sen alçakgönüllüsün' falan demişti.O çok hoşuma gitmişti.
7.Favori kitabın?

*David Nicholls-Bir Gün

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?

*Yok ya benim gibi biri !? Var mıdır acaba ama bence yok :)
9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün? 

*Hani bu banyoda liflere dökülen salatalıklı banyo jelleri olur ya nefret ederim ama bazı insanlar çok seviyor ya.Çilek olsa anlarım ne bilim kiraz falan olsun ama salatalık !?
10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?

*Kirpikleri böylee tek tek,upuzuun yapan bir rimel istiyorum.


Mimlediklerim
Kuzumodası
Deli Paratoneri
Pink Umbrella
SU

2 yorum:

Deli Paratoneri on 7 Şubat 2012 14:11 dedi ki...

alçakgönüllülük güzeldir ;) en kısa zamanda ben de yazıyorum :)

dengesiz hatun on 11 Şubat 2012 13:37 dedi ki...

bekliyorum :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting