20 Şubat 2012 Pazartesi

Aşık olmak ya da olmamak,işte bütün mesele bu

Gönderen dengesiz hatun zaman: 14:03
Love Hurts

Farkında mısınız bilmiyorum ama uzun zamandır Viyanalı'dan bahsetmiyorum.Çünkü ben onu unutuyorum,çünkü başkasından hoşlanıyorum.Aslında hoşlandığımı 3-5 kişi biliyordu çevremde ama artık herkes biliyor sanırım.Çünkü söylenenlere göre onu her gördüğümde bir farklı oluyormuşum.Daha önce de bahsettiğim gibi bu insan Bay Kıvırcık.Yani benim yakın arkadaşlarımdan biri.

Cuma günü kızlarla içmiştik.5-6 biradan sonra uyudum,Cumartesi Alsancak gecesi zaten,dün sabah uyandık,bi güzel kahvaltı yapmaya gittik,sonra Bornova'ya sinemaya gidelim dedik ama boşuna gitmişiz gece seansında yer varmış sadece.Midemiz 2 günün alkolü nedeniyle o kadar bulanıyor kii.Zaten Buca-Bornova arası 515 ile 1 saat 20 dakika falan.Buca'ya gitmeye nasıl üşeniyoruz.D&R'a gittik,o kadar kültürel vatandaşlarız kii.Koskoca Forum'da alışveriş yapmadık,kitap aldık.Neyse bari kahve içelim dedik.Kahvelerimizi de içtik,hava soğuk biz hala nasıl geri döneceğiz derdindeyiz.En son karar verdik metroyla Şirinyer'e gidicez.Orda yemek yiyip eve gidicez ve uyuyacaz.Metroyla bile yaklaşık yarım saatimizi aldı yol.Bir yere girdik,ev için temizlik malzemeleri aldık.Poşetten kocaman bir vileda sapı,elimizde iki tane kitap poşetleri,biz Burger'a gittik.Alkolun etkisi hala devam ediyor,yemek aldık ama yiyemiyoruz derken bizim bicoların birinden homemate'e mesaj,bize gelin Atar burda.

Atar:benim homemate'in hoşlandığı çocuk,sürekli atar yapıyor diye bicolarla arası bozulmuştu,Eylül'den beri de görüşmüyorlardı.Hatta homemate'in yazın Atar ile arası bozulunca,biz bicolarla daha samimi de olunca çocuk daha çok atar yaptı çünkü bicolar aslında onun arkadaşlarıydı.

Neyse ben yok gitmem diyemedim.Bicoları özlemiştim zaten.Ama yalvardım içmeyelim diye.Onlara giderken bana vişne suyu aldık.Ben onu içtim,bicolar ve Atar kafa olmak üzere.Oyun oynuyolar 3 kişi,zar atıyorlar.En küçük atan ardı ardına 3 tane birayı shotlayacak.Son 2 bira kaldı.Atar o kadar çok içince pes etti.Bicolar da daha iddaalı bi şey yapmaya karar verdi.Aynı anda 33luk bardagı içmeye başlayacaktı,daha uzun sürede içen daha kısa sürede içene 2 bira alacak.2 birayı doldurduk arta kalanlardan 4 tane shot çıktı.Kızlar arasında olacakmış o da.Biz diyoruz içmicez falan,ikna edildik en son attık zarları homemate : 4 ben : 2 .. Attım 4 shotu.Yenilen Bico ve Atar bira almaya gittiler ama Yenilen Bico'nun hali berbat.Çok fena sarhoş oldu.Bunlar altı üstü 2 bira alacaklar,bir türlü gelmiyolar.Bi baktım pencereden aşağı,sarılıyolar birbirlerine.Özlemişler birbirlerini belli,erkekleri anlamak zor işte.Bunlar geldiler hala evin içinde kavga dövüş sen haklısın ben haklıyım 4 bira almışlar..En son Yenen Bico bize verdi biraları siz için bunlar baya kötü dedi ama biz nasıl eğleniyoruz onların o haline.Yenilen Bicoyu zar zor uyuttuk Yenen Bico ile homemate ile fanfinisini başbaşa bırakmak için aldım Yenen Bicoyu mutfağa,dedim bunları yanyana uyutcaz tamam mı dedim o da hallederim merak etme dedi.Atar koltukta yatıyordu,Yenen Bico dedi ki sen benim çift kişilik yatağa geç geliyorum ben dedi,sonra ben koltuğa yattım,ben ameliyatlıyım kimseyle yatamam dedim.Yenen Bico 'ben yattım kim ne yaparsa yapsın' dedi.Homemate şaşkınlıklar içinde , içteniçe seviniyo.

Neyse onlar yanyana yattı,biz bicoyla aynı odada yattık derken sabah oldu.Uykumu alamadım zaten 7.45 saat..Okula gittim,dersi çekemiyorum,kafayı yedim resmen.Ta kiii onu görene kadar.Cidden ben ondan çok hoşlanıyorum bugün anladım bunu.Böyle gülüşü insanı o kadar çok etkiliyor ki..İlk önce yanından geçtik,görmemiş gibi davrandım.Sonra derse gidiyorduk,yanındaki arkadaşına selam verdim onla konuştum.O da çok sevdiğim bir arkadaşım dedi ki 'bi gün size yemeğe gelecez'.Tabi ben havalara uçuyorum..Çarşamba olmaz Bornovaya gidicez dedim parti varmış ona gidilecek dedim Bay Kıvırcık hemen bıkmadın mı falan konuştu benle.Sonra derse girdik,ben bunaldım dersten artık sıkıldım zaten uykusuzum eve gidicem tam yine bunu gördüm geçerken bana bi şey dedi ne dedim falan yazdı bana al araştır dedi,ödevin bu dedi ama hiç uğraşmadım.Hatırlamışken bakayım şimdi.

Eve geldim,uyudum.Rüyamda gördüm.Böyle bizim evdeyiz yemeğe gelmişler,bana öpücük atıyor falan saçma bir rüyaydı.Ama gerçek bir şey var ki,ondan hoşlanıyorum.Ondan gerçekten çok hoşlanıyorum yaa.Allah'ım duy sesimi n'olur..

P.s:bugün tavla oynarken totem yaptım , oyunu kazanırsam benimle çıksın diye.Oyunu da kazandım hem homemate ile oynarken,hemde sınıftan bir arkadaşla oynarken..Bunlar bir işaret olsun lütfen.Ya daaaaa kumarda kazanan aşkta kaybeder mi ? 

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting