26 Mart 2012 Pazartesi

Birileri fena kızmış.

Gönderen dengesiz hatun zaman: 08:09

Uzun zamandır Whatsapp'ım açık değil.Dün bi açayım dedim,16 tane mesaj.Bunlardan biri de en yakın arkadaşlarımdan birinin eski sevgilisi.

Kendisiyle yıllar önce küçük çaplı bi kavgamız olmuştu,bende o gündür bugündür kendisinden bi şey gizlemiyorum.Bana bayaa bi kızmış,kızdırdığımın farkındayım güzel arkadaşım biliyorum ama biz onunla konuşmadık,ben sadece mesaj atmış dicektim sana.O kavgamızdan sonra,senden bi şey saklamaya niyetim yoktu fakat dersimi aldım ben.

Her neyse,tekrar özür diliyorum.Sınavında da başarılar diliyorum,muhtemelen ararım da sen triplisin açmazsın şimdi.İşallah İzmir'i de kazanırsın.

Biliyorum sen bir meleksin,beni affedersin :)

Bakalım ne kaldı?

Hmm..

Yeni babacık istiyorum,işine gelirse.

Saygılar,sevgiler.Ellerinden öperim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yok yavrum ben bana söylemene kızıyorum, ilgilenmiyorum işte.

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting