21 Mart 2012 Çarşamba

Bahar geldiyse aşk hayatı dü-zel-me-li!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 11:44
şarkımız güne uyan bi şarkı :)
Bugün 21 Mart.Bahar geldi,kediler bile işbaşında.Çelik evlendi Çeliknaz'la.Biz hala single single ortalıkta.Bu durumda da adaletini sikeyim dünya demekten alıkoyamıyorum kendimi.Hayır ya ne var yani biri çıksa,selam ben senin beyaz atlı prensin dese.At bile istemiyorum lan karşıma çıksın yeter.Ama bahar öyle bi geldi ki,ağzıma sıçtı ilk gününden.Yeniyılda da böyle olmuştu.Ben ne zaman mutlu olucam Tanrııım!?

Günü anlatmaya başlarsak,sabah İşletme dersi için uyanmışım,gitmişim dersime adam akıllı.Derste bi boka yarasa,hoca özürlü ya,nasıl Prof.olmuş ben hala şaşıyorum.Neyse ilk dersin sonlarına doğru,benim ex fanfinilerden biri derse girdi.Ben ona bakıyorum o bana.Ama o kadar masum biri ki-yaptığı her ne kadar ağır olsa da-tamam hatun kendine gel diyorum kendi kendime.

Her neyse,sene başladığından beri homemate'ın derslerine girmedim ben.Bugün de öğleden sonra TBT dersi vardı,hiç girmedim o derse de.Homemate'ın dersine gireyim bari dedim.Ders:Anayasa Hukuku.Yani ben almıyorum o dersi ama not alıyorum derste.O sırada da homemate ve önündeki arkadaşı kitap hakkında konuşuyor.Sonra hoca gördü,soru sordu.Homemate bilemedi.

2.ders oldu bende boş durmam tabi,bilen bilir yani  bıdı bıdı konuşan,dersi pek dinlemeyen-dinletmeyen- bir insanımdır.2.Derste de not aldım,sonra bi soru sordum homemate'e o da güldü.Hoca da gördü.Hadi çıkın dışarı dedi,biz üstümüze alınmıyoruz.Hoca da öyle bi hoca ki Anayasa Hukuk'u dersinde geçen dönem anlatmadığı Siyaset Bilim'i anlatıyor.Lan Siyaset mi kalmış,bu dönem almıyolar zaten.

Neyse dersten atıldık biz tabii.Üniversitedeyiz ha bi de.Dersten atma da neyin nesiyse..Çıktık ben homemate'i avutuyorum.Her işte bir hayır vardır,belki şimdi hayatımızın aşkı karşımıza çıkacak falan diye.Dediğim an 'bak Bay Kıvırcık' dedim.Homemate ile gittik onların yanına,ben Bay Kıvırcık'ın yanındaki arkadaşımızla konuşuyorum,onunla hiç konuşmuyorum.Sonra homemate'ın sınıftan arkadaşları geldiişte,dersteki olayı anlattık ben kahkahalarla gülüyorum.Aman mutsuz görmesin beni ayağına.Sonra bunla hiç konuşmadan gittik biz yemek yemeye homemate ile.Gittik,yedik,ev için alışverişimizi de yaptık.Servise bindik,servis hiç durmayacak bi yerde durdu.Homemate ' sana bi şey söyleyecem ama bi delilik yapmayacaksın' tamam dedim 'bay kıvırcık ve sevgilisi,arkaya bak'.Ben bir dellendim,aşağı inmeye çalışıyorum tutuyor beni falan.Biz eve geldik.Yalvar yakar hadi gidelim dedim,gittik o yere.Bizde oturduk,salak utanmadan bi de bana elini sallıyor,gülüyor,selam veriyor.Mala bak ya.Sonra bunlar kalktılar,elele.Ben daha bi dellendim.

Anlayacağınız bahar bokum gibi geldi,bi cacık olmayacak bu mevsim benden,ben bunu anladım a dostlar.

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting