12 Mart 2012 Pazartesi

Bakım Mimi Vaar!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 11:15
Cherry aşkım gene beni mimlemiş.Yerler onu :) kendisi de bilir aslında benim hiç bakımlı olmadığımı,saç baş karışık,pijamayla sokağa çıktığımı,makyajımı silmediğimi -fazla yapmam Adana'da- falan ama gene de mimlemiş...
1. Saç bakımı için ne yaparsın ne kullanırsın? Gene Cherry gene Cherry...Geçen sene babasından istediğim saç spreyi var mavi su işte,hala  bitmedi o.Teşekkür ederim kendisine burdan :) Çok iyi geldi saçlarımaaa :) Kendi saçlarına başka bi şey kullanıyo ama sanırım :) Çünkü onun saçları benden daha güzel kıskanıyorummm !!!
2. Yüz ve Cilt Bakımı Neler Yaparsın?
Nivea'nın cilt temizleme jeli ve Clean&Cleaner'ın toniği.Bi de üşenmezsem eğer krem sürüyorum.O da banyodan banyoya.Makyaj yaptığımda da pek temizlemem ama temizleyecek olursam eğer Avon'un makyaj sütünü kullanıyorum.
3.Dudak Bakımı için Ne Kullanırsın?Annem yurtdışındaki Zara'dan parlatıcı gibi bi şey almıştı.O dudaklarımı çok yapış yapış ediyor diye pek kullanmıyorum ama Nivea'nın klasik dudak nemlendiricisi var.O hoşuma gidiyor.
4.El ve Ayak Bakımı İçin Ne Kullanırsın? 

Çikolotalı kremler :) Bi de hindistan cevizli..Ayak için krem kullanılır da ben onlardan değilim :)
5.En son kişisel bakım Ürünü olarak ne aldın?Duş Jeli - Duru 

Mimlediklerim:Laylaydlay
GingerInTheCollegeHarbiden Ciddi Saçmalarım
Masal
Kırmızı Saçlı Cadı
kuccukkurba

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ahaha o aşkım kelimesi ne? kısmetimi kapatıyorsun! insanlar yanlış anlayacak, yeter :)

Adsız dedi ki...

Ayrıca evet ben başka sprey kullanıyorum. Sırrımı kendi sayfamda paylaştım ama olur da o spreyi bulursan yolla bana ^.^

ben bulamıyorum da :(

Kuulumsu Kadın on 14 Mart 2012 00:20 dedi ki...

hindistancevizli kremlere bayılan bi'tek ben değilmişim. Allah'ım nasıl mutlandım^^ :)

dengesiz hatun on 14 Mart 2012 05:44 dedi ki...

Cherry,aşkımızı inkar etme ! :D Yok kızım ya sen bana varmazsın biliyorum :)

Kuulumsu hindistan cevizli kremler bambaşka bi şey ya :)

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting