28 Mart 2012 Çarşamba

27 Mart !?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 13:40
27 Mart'ın anlam ve önemi büyük bende.

1.Dünya Tiyatrolar Günü.
Tiyatroyu çok seven biri olarak,tüm sevenlerin Tiyatrolar Günü'nü kutluyorum.


2.Baluğun doğumgünü.
Cherrycan bana ne kadar yakınsa,o da bana o kadar yakın.Cherry ile arkadaşlığımız nasıl anlamsızken , anlamlanmışsa onunla da öyle.Bu ikisi sınıfın cadısıydı çünkü,samimi arkadaşlarmış,bilemedim ben :) Sonra biz İkizle bunlarla bi samimileştik , sormayın.Fallara gitmeler,sınavdan önce nargile içmeler.Hatta Cherry hayatında hiç nargile içmemişti,zorla içirmeye çalışmıştık.Ogün pek bi eğlenceliydi.Bi keresinde de biz 4ümüz buluşacaktık gene,ne alakaysa Cankuş da olaya dahil oldu.Tabi Baluk hiç sevmez Cankuş'u,e benim Balukla aramın bozulmasında da Cankuş'un etkisi büyük,ben diyemiyorum Cankuş gelmesin,onlar bize diyemiyor Cankuş gelmesin.Neyse aradan 2-3 hafta geçti,biz diyoruz biz dışarı çıktık ama Cankuş'u çağırmadık,onlarda işte bize yalan söylemişlerdi karnımız ağrıyo cart curt bi şeyler,meğer hiçbirimiz Cankuş'u istemediği için buluşamamıştık.Baluk,bana şanslı geldiğine inandığım nadir insanlardan.

Hiç unutmam,artık lise sondayız,Viyanalıyla çıktığımı sınıftan az kişi biliyor.

Baluk ve Mercan diyelim o sınıftan arkadaşa da onların önünde ben ve Viyanalı oturuyoruz.Tabi uslu durmuyoruz falan.En son Viyanalı gitti bi ara Mercan bana dedi ki 'sen niye bu çocukla sırnaşıksın,o kim ki lan' dedi,Baluk hemen benim söylemek istemediğimi anladı 'onlar hep öyleler ya,çok yakınlar,geçen sene de böyleydiler' demişti.

Sonraaa,mezuniyet gecesi..Viyanalının annesi vefat edeli 15-20 gün olmuş,mezuniyete-kepe hiç bi şeye gelmemiş.O kadar süre içinde sadece 1 kere aramış,ben aradığımda kapalı,haber yok yani ondan.

Oturuyodum,biri kulağıma bi şeyler söylüyor.Baluk.
'emin değilim ama Viyanalı gelebilir'.Ben şoklardayım tabi,gelmez sanıyordum falan.

Bi şey daha varki,ilk gittiğimiz ortam çok sıkıcıydı,bi baktık millet bar kısmına inmiş,bizde inelim dedik ama ne olduysa benim çantadaki paralar yok!İkiz'de de 30 lira var 10 lira daha lazım,Baluk vermişti hemen.Kıyamam ya,ben oraya giremeseydim,Viyanalıyla orda konuşamazdık falan :)Hatta villaların oraya gitmiştik,ben o topuklarla kafayı yemiştim.Yazarken o günler geldi be aklıma.


3.İsrailliyle çıkmaya başlama tarihimiz:
Ben lise 3. sınıfta okul değiştirdim,kanlı bıçaklı olduğum kişi  sayısı fazla değildir ama en fazla olayı da Cherry ile atlatmışımdır muhtemelen.Şimdi ben bu okula geldiğimde ne sınıftaki insanlar beni severdi,ne de ben onları.Tabi Cherry de sevmiyo beni.Sonra benim bu salak Viyanalı biz küsken bana pat diye çıkalım mı ? dedi.Ben anladım tabi bi bokluklar var,tamam dedim.Bakalım ne yapacak.Sonra bu iletisine -o zamanlar Msn vardı- Cherryyyyyyy diye yazmış.

Bu Cherry de diyorum ya az cadı değil bana yazıyor,Biz Viyanalıyla çıkıyoruz.Hayır biliyorum çıkmıyolar,ama koskoca kız işi ne benle uğraşıyo.İyi mutluluklar diyorum.Şaka değil ama çok seviyorum diyor.
Köpeğe bak onu benden başka hiç kimse çok sevemez tamam mı!O zamanlar öyle değildi tabi ama olsun kızım uyarıyorum seni :)

Bende de ogünden beri bir intikam duygusu,görmeyin.En son biz lise sonda çıktık işte,bende o olay var hala intikam alıcam ya,Lise 1'de okulla çıktığım bir tatilde bi çocukla tanışmıştım,çocuk bizim lise sonda olduğumuz sıralar Almanyadaydı,bende yazdım çocuga ben senden hoslanıyorum falan.Çocuk bi baktım bana 27 Mart'ta ilişki durumu yollamış.O zamandan beri de çıkmaya başladık.İnsan olarak çok sevdiğim biri,konuşurken de çok eğleniyorum,kız kardeşi de görümceden öte,çok tatlı biri.-Dün gene onlaydık :)- işte mesafeler yüzünden,ayrıldık biz.Daha askerliğin bitmesine 18 ay var düşünün.3 yıl askerlik mi olur be :)

İşte 27 Martlar böyle benim için,aklıma geldi de o zamanlar bi garip oldum ha.Diyorum ki bazen,keşke eskiye dönsek,sonra diyorum ki kim okuyacak o kadar zaman daha.En iyisi şu okulu adam gibi bitirmek,sonra da evleniriz heralde :)


7 yorum:

Adsız dedi ki...

İsrailli bunun nicknameini yazsaydın keşke dalga geçerdim mis gibi neyse işte xbik ile benim ne olayım var anlamadım ya, ya da sarışınla olayım mı oldu o zaman?

Ben sana hiç yanlış yapmadım hep sen hep sen, üniversite biticek hala yanlış hala yanlış, bu kızı yeniden büyütmeyelim şarkısını sana yolluyorum!

dengesiz hatun on 28 Mart 2012 13:52 dedi ki...

aa hatırlamıyo musun Cherry :D bu arada xbik :) haha sevdim bunu :) işte sen o sarısınla SÖZDE cıkmasaydın bende intikam çanları çalmazdı :D

Adsız dedi ki...

O sarışın HALA DAİMİ aşkım, bugün yarın da geliyormuş aşkısı. Ararız artık :P

beni güney koreye uçur on 30 Mart 2012 05:21 dedi ki...

Ben olsam, vizelere kafayı takmam, üniversite gençliğimi doya doya yaşarım. Uykuyuda düşünmemelisin, çünkü şu anda yaşadığın en güzel hayatı yaşıyorsun :) Üniversiteden mezun olduktan sonra güney kore hayranı olan erkek kişisi bunları söylemişti diyeceksin! :)

Bu arada blogunu yeni keşfettim, banada beklerim.

http://kacikturuncu.blogspot.com

dengesiz hatun on 1 Nisan 2012 04:28 dedi ki...

vizeyi kafaya takmamam imkansız gibi Koreli :D
Üniversite gençliğimi tabi ki doya doya yasıyorum :D Uykusuz bi beni düşünemiyorum zaten :D

seve seve gelirizzz :D

Adsız dedi ki...

Ne ara çıkmışım la ben onla? Sözde ? Ya onun bi' hoslandıgı kız vardı, aynı servistelerdi filan? Onun provasını yapıyorduk biz bi' ara ama lise 2 miydi 3müydü hatırlamıyorum.

Onu mu diyosun? :D ne diyosun yavrum? :D


Bu arada hala adanadayım,bilmem mesajı aldın mı :D

dengesiz hatun on 5 Nisan 2012 14:32 dedi ki...

neyse cherry salla :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting