5 Mart 2012 Pazartesi

Yeni Mim Vaar!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 12:27
Cherry'cim beni mimlemiş.İzmir'den öpücükler,bi de onu çok seviyorum haa.

sorulara gelinceeeee..
1- Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve soundtrackinde hangi şarkılar yer alırdı?
Muhtemelen adı 'Niye Ben?' olurdu.Çünkü hayatımda o kadar saçma , o kadar anlamsız şeyler yaşıyorum ki bu soruyu sormak anlamlı geliyor.Ama cevabını buldun mu diye sorarsanız,kesinlikle hayır.Harbiden lan niye ben?Fikri olan var mı ?

Soundtracks:

1.
Teoman - Rapsodi İstanbul (İstanbul'da yaşamıyorum,hiç yaşamadım.Ama ileri yaşamımda düşünüyorum ve yaşadıklarımda da pek bi değişiklik olacağını sanmadığım için uygun bu şarkı.)
2.Athena-Ben Böyleyim (çevremdeki insanlara)
3.MFÖ-Ele Güne Karşı
4.Beck-Everybody's Gotta Learn Sometimes
5.Duman-Eski Köprünün Altında
6.Incubus-Love Hurts
7.Can Bonomo-Love Me Back (ogün şarkıyı bir diledim,keşke o çalsa dedim çaldı bu şarkıyı ayrı bi seviyorum,mutlu olduğumda falan çalabilir bu şarkı)
2- Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsaydı neyi ya da neleri değiştirirdiniz? 
Önceliklee kilolarımı değiştirirdim.72 kilo yerine 52 falan olurdum.Boyumu da uzatırdım.Onun dışında hiç aşk acısı çekmemeyi isterdim yani ne bilim bi ilişkim olmuş olsun ve uzun süre sürsün ya.Kardeşimin trip atmasını engellerdim.Bir erkek uğruna hayallerimden,hedeflerimden vazgeçmezdim.İntikam almayı çok isterdim,ama geçici bi şekilde üzülmesinler o insanlar tüm hayatı boyunca travma şeklinde yaşasınlar yaptıklarımdan sonra.Ailem de hep sağlıklı olsun isterdim.
3- Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi veya sahneleri?
Valla Titanic'te şu 'sen atlarsan bende atlarım'sahnesi . Oğlum hiç mi çıkmaz karşımıza öylesi ya.Genelde 'atla lan banane' tarzı oluyolar.

Bi dee Sil Baştan ( Etarnal Sunshine) hafıza sildirme sahnesi.Bende istiyorum aynısından.

Bir Gün,kızın bisikletle arabaya çarpması ve ölmesi de etkilemişti canım.

4-Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?

Ege Denizine atlarım,hem Kordon'da ayağımı denize doğru uzatıp oturduğumda yanımda kim varsa 'hadi biri gelip bizi denize iterse,ne yaparız?' gibi mal mal sorularım olmuştur.Bi atlayım bakayım ne olacak.
5- Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?
Bilgisayarı açmaktan vakit bulamıyorum ki.Yalan Dünya'ya kimse hayır demez herhalde.Bi de HIMYM.Barney olmasa ben ne yapardım ya , bi Orçun bir de Barney yaşama sebebim.Arada da Kuzeylen Güney'i izliyorum.Adanalı ya herif kan çekiyor.

Mimlenenler:
juliet
ed
yağmurun dünyası
bugy
bizim ev
Aradia

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ege Denizi'ne bi atla da rahat edelim Adana olarak.

öpücükler :D

dengesiz hatun on 5 Mart 2012 12:43 dedi ki...

bu da böyle bı kız işte sayın bloggerlar :D
ama böyle göründüğüne bakmayın,dünyanın 8.harikası.
saygılar :)

Adsız dedi ki...

yerim la seni!

Adsız dedi ki...

Hastayım ve uzun zamandır konuşmuyoruz diye bu sevgi göstergesi, bilesin. Her zaman olmazzz .

dengesiz hatun on 5 Mart 2012 13:02 dedi ki...

biliyoruz canım bunda bilinmeyecek ne var? :))

Adsız dedi ki...

sayınbayan ben bu mimi yapmıştım ama tekrar mimlediğin için çok teşekkürler ^^

dengesiz hatun on 14 Mart 2012 05:42 dedi ki...

rica ederim :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting