31 Mart 2012 Cumartesi

Her söz kendisine ait,bilir misiniz !?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 10:34
Kafayı yememe az kaldı , çok ciddiyim.Allahım beni nasıl sınıyosun sen ya!? Tamam beni sevmiyorsun biliyorum günahım çok.Ama bu kadarı fazla değil mi ya?

Homemate ile ilk dönemin sonlarına doğru aramız baya baya açılmıştı,aramızda saygı diye bir şey kalmamıştı.
Sonra araya tatil girdi,ikimizde kafa dinledik 1 ay boyunca.
Okul başlayınca da hiçbir şey olmamış gibi gayet güzel geçiniverdik.
Taaa ki düne kadar.

Biz 4 kişiyiz.EY,DA,ben ve homemate.
Perşembe gecesi homemate erken uyumuştu,bende biraz nette takılıp uyuyacaktım.Sonra bi baktım DA'nın ilişkisi yok.Noldu dedim,anlattı falan.
Ertesi gün,sabah ben nasıl oldu diye bunu aradım,açmadı.
Sonra saat 15.00'a doğru bilmediğim bi numara aradı beni.Ben heyecanlandım ilk önce,Viyanalı sandım.Meğer DA imiş.
'Dengesiz ben DA,hattımı değiştirdim sabah beni aramışssın?'
'evet,nasıl oldun diye merak ettim' dedim
'bok gibiydim,şimdi tam bokum' dedi ve anlatmaya başladı.Ayrıldıkları gece almış boyayı,saçını boyamış.Saçının dibi sarı olmuş,uçları kahverengi falan.Bildiğin çingene gibi oldum diyor.
Bende 15.30 gibi arkadaşımla buluşacaktım.

Tamam çıkıyorum,size geliyorum.Ordan da arkadaşımın yanına geçerim dedim.Tamam dedi.
Sonra benim bu homemate bana mesaj attı evde misin,anahtarım yok diye.Bende evdeyim ama çıkıcam dedim.Ne yapacaksın dedi,anlattım.Önce DA'nın yanına gidecem,sonra da arkadaşımla buluşacam dedim.
Bu da 'siz beni çağırmayın,yazıyorum ben bunları,neyse ok o zaman'  triplerine girdi.
Buluşacağım diğer arkadaşımdan mesaj geldi '16.30 gibi buluşsak olur mu?' diye.Ona da tamam dedim.

Neyse bu eve geldi,tam evden çıkıyordum DA aradı.Ben cıkıyorum diye,bende tamam bende arkadaşımla buluşacam,sonra senle haberleşiriz dedim.Tamam dedi.Bu sırada hiç evde yüzüme bakmıyo hanımefendi.

Ben evden çıktım,arkadaşımla buluştum,DA ile buluştum.DA ile yemek yedik falan,bi bakmışım saat 21.00 olmuş.Bu süre içinde biz DA'nın saçını boyadık,o sırada homemate mesaj attı DA'ya.Ben cevap verdim hanım dönmedi,saat 21'de de kendimden mesaj attım 'servisi kaçırdım gelemicem' diye.Cevap yazmadı.Aradım neyin tribini yaşıyon sen dedim,sana hesap vermek zorunda değilim dedi.O zaman ne halin varsa gör.

Aslında çok büyük yanlışlar yaptım ya ben bunla aynı eve çıkarak,bi de çocuk gibi bize laf atmalar Twitter'dan.Boş insanmışız göyaa.Sen aynada dönüp kendine baktın mı canım?
Yook.Hoş o kalkık burnundan göremezsinde kendini.

Tüm yakın dediğin arkadaşların arkandan konuşuyo,sen hala ayakta uyuyosun.Bu durumda sana diyecek lafımda yok.

Aşkından geberip gidiyosun,çocuğun da seni siklediği yok.

Valla bazen acıyorum sana.Sadece ben değil,herkes acıyor,herkes diyor ama nafile.

Dua edin benim için 9 hafta hemen geçsin.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yanlış yapıyorsun yavrum demedi deme. O kızın sana bi' zararı yok. Niyeyse de onu savunuyorum ama, kıza durumu açıklasan sorun çıkmayacak ya da büyümeyecek. Sen öküz gibi davranıyorsun, ayıp!

dengesiz hatun on 2 Nisan 2012 06:47 dedi ki...

attığı tweetleri okuyup , bi kere de beni savunur musun ?

Adsız dedi ki...

görmüyorum, göster bi' ara :)

dengesiz hatun on 5 Nisan 2012 14:31 dedi ki...

nasıl görmüyosun yaa :D

Beyaz Bezelye - Bugy on 6 Nisan 2012 05:17 dedi ki...

sınavlarında başarılar :) Vize için de bol bol şans diliyorum sana:)

dengesiz hatun on 6 Nisan 2012 13:06 dedi ki...

bugy cok tesekkür ediyorum sana :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting