10 Nisan 2012 Salı

Eve Geri Dönüş

Gönderen dengesiz hatun zaman: 04:03
Kaç gün oldu saymadım bu eve gelmeyeli.Yatağımı özledim ya günlerdir çekyatlarda kalıyordum.Şİkayetim yoktu ama artık evime dönmek istedim nedense.Ayın 13ünü sabırsızlıklan bekliyorum.Çünkü Adana'ya gidiyorum,çünkü ailemi görecem ve en önemlisi sayılır mı bilmiyorum ama (ailem ondan daha önemli) Cumartesi Viyanalı ile görüşebilirim.

Sınavlarım bitmek üzere,bugün biten sınavla kaldı 3 tane.Bu 3ü arasından da en çok İşletme'de zorlanırım sanırsam.Ama artık sıkıldım ders çalışmaktan.Oğlum bu ne psikolojim bozuldu.

23 Nisan'a kadar huzurlu ve mutlu olacağıma inanıyorum.Adana ve İstanbul.İstanbul'un en kritik yanı Amerika Vizesi için görüşme.Onun dışında da her şey mükemmel olacak eminim,İkiz'i uzun bi süre göremicem ondan sonra büyük ihtimal.

Bu sınav süresine kadar okula uğramayan ben,dün bi şeyler farkettim ki artık kimseyi,hiçbir şeyi takmaz olmuşum.Eskiden böyle iyiydi falan diyorum ama bu kadar umursamazlık olmaz be!!

Hayatımın ağzına sıçan varlıkları bir kenara bırakıp devam etme yoluna girdim sayılır.Hatta ve hatta yeni insanlarla tanıştım sınıftan.Sınav sonraları oturup çay içmek,muhabbet etmek hatta elimizden bi şey gelmeyeceğini bile bile sınav sorularını tartışmak bile bana zevkli geliyor.

Bu arada Viyanalı ile konuştuk bi kaç kez telefonda.Onun dengesizlikleriyle uğraşmaktan da bıktığımı anladım,benim için eskisi kadar değerli olmadığını da.Aslına bakacak olursam unuttuğum halde neden hala aramasını istediğimi,buluşmak istediğimi bilmiyorum.Herhalde biraz ego durumları,bilemedim.

Eve döndüm işte,bakalım homemate ile neler olacak.Merakla bekleyiş içerisindeyim.

Söyleyeceklerim bu kadar.Bu arada neden aklıma geldi bilmiyorum ama Athena'nın şarkıları çok hoş.

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting