6 Nisan 2012 Cuma

1 Sene Sonra Nerde Olmak İstiyoruz?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 13:33
Bildiğiniz üzere hala evimde değilim-bazıları homemate'i haklı bulsa da umrumda değil cınım-Kankiler şimdi ben 1 haftadır kendi evimde yaşamıyorum ya,siz beni bi görün,ben bi huzurluyum,ben bir mutluyum.La ben o evde tuvalete giremezdim,kabız falan oluyordum.Sindirim sistemim düzeldi o derece.

Sağlıklı beslenmeler,her akşam dondurma yemeler-dondurma da sağlıklı ya-,erken uyanmalar-vizelerden dolayı-,ne bilim sigarayı da az içiyorum.Çünkü sağolsun DA yok cildin kuruyor,yok şöyle yok böyle dedikçe ben uzanmıyorum sigaraya.

DA dediğimiz kızda,damacanadan hafif.0 beden,anneeeeeeee ben onun yanında bi strese giriyorum ki görmeyin.Bi de demez mi bende selülit var.Hacı bu kız bana sebze yemeği de yapıyor.Beraber pazara da gidiyoruz,ne bilim yürüyoruz da.Eğlenceli yani ve biz geçen sene de arkadaş olduğumuz halde,kendisini pek fazla görmediğimden midir nedir,çok samimi olmadığımızı düşünürdüm.Kendisine de söyledim zaten bunu.Amma velakin onun bana verdiği cevap ile gel de yeme moduna girdim.Yicektim de,3 gram canı var.

Haa bu arada ben bu EY ve DAya sürekli sapıklık yapıyorum.Yani huyum kurusun,çok severim öyle sapıklık mapıklık şeylerini.Ama bunlara yapınca bi başka oluyor.EY baya bağırıyo çağırıyo ama DA yavrum küccük bi şey :D kıyamam lan! Sesi çıkmıyo.

Neyse gelelim ne istediğime,ne istediğimize...

Öncelikle ben artık bi sevgili istiyorum cidden oğlum ne var ya bi tane sevgilim olsa,valla aldatmıcam bi da Allahım.En çok bundan korkuyosun büyük ihtimal ama yok töbeeeeee.Neyse işte canlar ben bunu yazıyorum bugün,bakalım 1 sene sonra becerebilmiş olacak mıyım?

Gelecek sene İspanyolca öğrenmek istiyorum.

EY ve MEK çıkıyolar,bu gidişle çocukları olacak.Çok merak ediyorum,olacak mı ? 


DA ve EM hala birlikteler ne hikmetse,EM'yi de seviyorum iyi çocuk ama sanki çok üzüyo lan kızı.Kız dersleri bırakıp Kıbrıs'a gidiyor.Annesinden babasından habersizz..

Kendime ait evim olsun,böyle ben kendim dekor edeyim falan.Mutlu,huzurlu olurum en azından.

Erasmus sınavına hazır olmak istiyorum.Yaani İngilizcem ilerlesin Amerikaya gidince ve ben Polonya'ya gideyim,sınavı kazanıp.

EY sınava girdi,İstanbul istiyor sevgilisi için,inşallah kazan(ır)maz.Kanki biliyorum çok kötü bi şey bu ama o benim burdaki en yakın arkadaşım ya,ne gereği var şimdi gitmesinin.

DA 3.sınıfa,EY ve bende 2.sınıfa geçebilelim.

Hı bi de gelecek sene bu zamana kadar Budapeşte,Viyana,Prag turu yapmış olayım

İşte şimdilik bunlar ya.Benim  isteklerim saymakla bitmez ama siz bana şans dileyin a canlar :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Fazla Yalan Dünya izliyorsun. İçine nurhayat kaçmış.

Bazılarında blogumun reklamını yapsaydın keşke :D

Kaşınma!

dengesiz hatun on 7 Nisan 2012 06:52 dedi ki...

ne diyosun ya sen ? nerde kaşınıyorum ben bas - git tripliyim sana :D

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting