23 Nisan 2012 Pazartesi

O kadar çok şey var ki...

Gönderen dengesiz hatun zaman: 05:08

Uzun zamandır giremiyorum.Çünkü hem bilgisayarımı yanıma almadım hem de gittiğim yerlerde internet yoktu.13 Nisan'da vizelerim bitti.Sınıfta hoşlaştığım bi çocuk var demiştim Yeşil Göz.Sınavdan sonra o ben bi de bi arkadaşımız Alsancak'a gittik.Daha doğrusu okulda oturuyorduk,sonra ben hadi gidelim dedim bu yorgunum ya dedi ama böyle ısrar etmemi falan bekliyor gibi.Tekrar söyledim söz vermiştin falan dedim,vermedim diyor gülüyor.Bende peki madem gitmeyelim dedim.Tamam gidelim ya ne olacak dedi.Sonra arkadaşımız Sırık bende gelirim dedi.Yeşil Göz hastasın sen git dinlen dedi,çocuk yok geleyim ya temiz hava iyi gelir dedi.Eşofman vardı altında Sırık'ın.Sırık dedi ki böyle gelsem kötü mü dedi,Yeşil Göz eline bi 5 lira koyarsalar şaşırma dedi.Yani orda biraz başbaşa çıkmak istedi gibi geldi ama bilemem tabi.

Günümüzde çok güzel geçti.Ama bana mutlu olmak yakışır mı?aslaaaaa!çünkü akşamı berbattı.Tam bir rezillikti.18.40 Pegasusla uçağım var.Saat 16.30da havaalanındayım.Bi baktım 45 dk rötar.Tamam dedim.Sonra tuvalete gittim geldim.Bir baktım 2 saat 20 dakika rötar ağlamaya başladım.Bir anons daha 3 saat 10 dakika rötar.Adanaya vardığımda geceydi resmen.Ama gee mece dinlemeden yedim kebabımı :)

Cumartesi Viyanalıyla buluşacaktık.Aramadı hayvan herif.Neyse Adana'da günler normal geçti,ahım şahım bi şey yoktu yani.Çarşamba günü oldu İzmir'e geldim.Önce Amerika vizesi için belgeleri aldım ofisten,sonra Kitap Fuarına gittim Sırıkla.Çünkü Yeşil Göz orda çalışıyormuş falan.Akşam oldu evimde bavul hazırladım,Perşembe günü de İstanbul yolcusuydum.

İstanbul'a gittim.İkizle buluştum önce.Sonra kuzenim geldi.Sigara içtiğimi öğrendi falan,karşılıklı sigara içmeler.Hatta İkiz bile başlamış o derece.Üniversite pişmanlıktır!! Her neyse ailem beni İkizle kalacak diye biliyor.Ama onunla kalırsam görüşmeyi kaçırcam.Bende kuzenimin kuzeninde kalmayı planlamıştım.Ama çocuğa da aşıktım bi aralar.Yazlıkta böyle sadece şortla çıktığında atlayasım geliyordu o derece.En son dedim kuzenime anne tarafında bi kuzenim var onun kuzeninde kalacam diye.Dellendi,abim var onda kal onda niye kalıyosun falan diye.En son ben seni bırakcam dedi.Zaten ikisi de Avrupa Yakasında oturuyordu tamam dedim.İkiz'i otobüse bindirdikten sonra bizde bindik.Buluştuk,bunlar baya konuştu etti eyledi.Kuzenim gitti.Bizde çay içelim dedik.Çay içerken Sam'in karnı acıktı.Yemek yemeye geçtik.Beşiktaştayız..Ben lavaboya girdim çıktım,ben bi arabaya bakayım çekilebilir dedi.Tamam dedim,5 dakika sonra telefonum çaldı küfür ediyor Sam.Üstünde para varsa hesabı öde,ben de taksi bulup geliyorum,araba çekilmiş!Ben tabi şok,arabayı bulamazsak vizeyi kaçıracam.Bavulumda belgeler,bavulda arabada.Neyse biz taksiyle gittik bi yere orda yok başka yere yolladılar orda da yok.En son otoparktaki adam bize bi numara verdi,sorun dedi.Sorduk araba ordaymış,tekrar atladık taksiye Karaköy'e gittik bu seferde.Bulduk arabayı ödedik 70 TL.Eve geldik HIMYM izledik,uyuyamadım ben.Vizeye gittik,sonra bu okula gidince bende İstinye Parkta dolandım.Sonra kuzenimi aradım,Taksim'de buluştuk.Çok güzel gezdik eğlendik.Hatta kuzenimle hiç o kadar zaman geçirmemiştim ben iyi oldu.Akşam beni İkizin yanına bıraktı falan.Cumartesi- Pazar'ı da onunla geçirdim.Ama bu gidişim de her Marmara üniversitesinin önünden geçince içim sızladı.Hay gerizekalı dedim bi çocuk için değer miydi İzmir yazmaya?

Dün de doğum günüydü-ayrıca kardeşiminde,sanırım birbirlerine benzeme nedenleri burçlarından dolayı-kutladım.Canım arkadaşım doğum günün kutlu olsun diye.Teşekkürler demeye zahmet etmiş sağolsun.

İstanbul'a gidebilirim umarım.Şu sıralar da tek isteğim bu !!

EE ne demiş Kaan İstanbuuuuuuuuul elinden öper!