12 Nisan 2012 Perşembe

Vizeler bitiyoooo,holley!

Gönderen dengesiz hatun zaman: 16:13
Soldan sağa:homemate,DA,EY ve ben :))

İşte üniversite şarkımız. Yıllar sonra çocuklarıma anlattığımda ve ya bu şarkıyı dinleyince bu kızlar aklıma gelecek eminim.Nasıl ki Cherry,İkiz ve Baluk'u hatırlatacak bi şeyler(çok şey aslında) varsa bunları da öyle hatırlayacağım.DA ve EY ..

Hala DA'nın evinde kalıyorum ama bu sefer saçmalıktan çünkü vizeler o kadar baydı ki..Eve gitmiştim Salı günü,orada kaldım.Pek kötü değil gibi aramız ama bakalım,hayırlısı.Çarşamba günü de kızlarla beraberdim öğlen en son gene burda kalmaya karar verdim ve burda kaldım.Ama artık o kadar saçma bi yaşam sürdürüyoruz ki her akşam klasikleşen durumlarımız oldu.Mesela her akşam kesinlikle dondurma yiyoruz.Mısır patlatıyoruz,kola içiyoruz(evet kilo alıyorum biliyorum)

Can Bonomo Love Me back'te hala halay çekiyoruz.Ne bilim ders çalışmıyoruz.Bu arada ders demişken açıklanan 4 tane sınav var ve ben hepsinde ortalamanın üstündeyim.Ama kasan bi kaç ders var.Özellikle Tarih nasıl gelecek çok merak ediyorum ya 10 gelecek ya da 15.

Nedense bugün canımız gece 01.00 civarı sucuk çekti,üşenmedik kalktık markete gittik aldık sucuk ve ekmek,geldik yaptık.Yarın da sınavım var bakalım ne yapacam.İnşallah adam gibi geçer de Adanaya gönül rahatlığıyla giderim.Yaklaşık 17 saat sonra Adanadayım.Yani Adana'da olursa bi arkadaş , bi mesıç atması yeterli olacaktır!!

Cumartesi gününü de sabırsızlıkla bekliyorum.Bakalım Viyanalı ile görüşebilecek miyiz?Dua edin görüşelim ya ve de iyi geçsin.

Ayrıca sınıftan bi çocukla tanışmıştım geçen hafta.Rüyamda gördüm onu,tam onu öperken Viyanalı bana sesleniyordu falan.Bugün de çocukla baya zaman geçirdik.Bööyle buğday tenli,yeşil gözlü tatlı bi çocuk.Ona da YeşilGöz diyelim :) Yarında Alsancak'a gidebiliriz inşallah gideriz de yaani :)

Bugünün en önemli olayı sanırım Bay Kıvırcıkla karşılaşmamdı.Beni gördüğü an kafasını öne eğdi.Sonra biz okulun ordaki kafelerden birine gittik arkadaşlar arka masada tavla oynuyordu.Ben bi şey söyleyecektim döndüm bi baktım karşıda bankta oturuyor.Allahından bulsun hayvan herif diyerek yazımı sonlandırıyorum.

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting