4 Mayıs 2012 Cuma

Kendimi mi kaybediyorum ne ?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 16:10
Çoook çook uzun zaman oldu yazmayalı.O kadar çok olmadı ama 11 gün olmuş,eskiden her gün yazardım.Şimdi kafa o kadar yoğun ki..Vizeler zamanında edindiğim yeni arkadaş çevrem var.Cidden çok ihtiyacım vardı buna.

Kızlarım benim her şeyim EY ve DA.Onları hiçbir şeye değişmem.Ama sınıfta ve ya okulda takıldığım insanları değiştirmem gerekiyordu,oldu.Kısaca onları size tanıtayım.

tro:ydy'den çok yakın arkadaşım.Sınıfta ikimiz takılıyoduk,sonra yurttan arkadaşlarıyla tanıştık falan 4lü bir kız grubumuz oldu.Tanıştırdığı insanlar ise Sevilop ve Minik.

minik:antalyalı 1.50 boylarında hamarat mı hamarat bi kız :)

sevilop:bu kızı ben bi üzmüşüm haberim yok.Bu Akpliymiş.Akp'den nefret ederim Tayyipten de.Ama kimseye görüşü için tavır almam.Bende bunu bilmiyordum yanında sövdüm saydım.Meğer baya bozulmuş.Şimdi iyiyiz neyse ki.

il başkanı:hacı farkında olmadan cemaatin içine düştüm ben.Bu genç,Şaban diye nitelendirdiğimiz uzun boylu baya tatlı sevimli bi arkadaş.Ama o da Akpli.Her şeye rağmen o da benim abim.

tekirdağlı:işteee bu ve tro arasındaki ilişkiyi çözersem,onu da anlatacam.En önemli sorun çocuğu tanımamamız.Sevgilisi var ama trodan hoşlanıyo falan.Baya zor durumlardan geçiyoruz yani.

yeşil göz:evet bu yeşil göz benim hoşlandığım yeşil göz ve bu da cemaattenmiş.Laaan ben bu durumlara düşecek kız mıydım !??

Neyse her şeyi geçtim geçen hafta pikniğe falan gittik,çocukluğumu yaşattılar hepsi bana.Onlarla vakit geçirmek kadar eğlenceli hiç bi şey yok.Okula falan ders için git mi,aman sabahlar olmasın..Yok öyle bi şey.Tavla oynamaya,çay içmeye,tabu oynamaya,101 oynamaya falan gidiyorum.

O kadar alıştık ki birbirimize,Amerikaya gidince ne yapıcam bilmiyorum.

Ben size asıl olayı anlatmadım.Sanırım yeşilgöz trodan hoşlanıyor.Artık soğuk davranıyorum.Aslına bakarsak uğraşmak çok zor geliyor.Zaten çocuk ondan hoşlandığımı biliyor.Aynı Viyanalı gibi dengesizin önde gideni.Hayırlara vesile olsun.

Bu arada 4 Haziran sabahı Amerikaya gidiyorum.Last 31 days :D

Neyse işte ya kısacası şu an ki halim mutlu gibi.Her sabah uyandığımda laaaaan bu gün nasıl geer acaba diyorum,bi bakıyorum ertesi güne geçmişiz.Bi de bi arkadaş var Cherry diye,haberlerini alırsanız bana da haber edin.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen ulaşamıyor musun da cherrye haber et diyorsun.

Umarım bu post, whatsapp yazışmamızdan önce yazılmıştır.

Eğer sonra yazdım diyorsan yorumu okuyunca dön bana.

Adsız dedi ki...

ödülün var bende! :)

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting