26 Aralık 2011 Pazartesi

En sevdiğim gün Perşembe , peki niye bugün güzel bir gündü ?

Gönderen dengesiz hatun zaman: 13:08
Bugün güzel bi gündü di mii ? Evet,evet kesinlikle öyle.Sabah kalktım ve vizeden sonra gelen bir alışkanlıkla yine ilk derse girmedim.Sonra çok sevgili Saimeciğimin dersi vardı finale yönelik bi kaç ıvır zıvır söyledi ve gelecek dönem bizimle beraber olamayacağını belirtti.Aslına bakarsan iyi kadındı ama ders ezber olunca zor geliyor.Okuldan çıktım,bankaya borcumu ödeyim dedim borç gözükmüyor.Koptum Alsancak yaptım bi güzel hatta ve hatta Amerikaya ilk gidiş işlemim başladı bileeee :) Benim exi unutmamı sağlayan,daha doğrusu şu sıralar aklımda olan biri var akşam onlardaydık.Arkadaşım bakışlarını farketmiş,exten konu açılınca gözlerini devirmiş falan.Hatta yanağımı sıktı bi ara yüzümü de sevdi :)Ellerimle yemek yedirdim ona :) Eve geldim babamdan azar yedim,yeniyılı tek başıma evde kutlayacam :/ Bu biraz kötü ama bugün her şeye rağmen güzel,mutluyum yani :)

0 yorum:

 

Dengesiz Hatun Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting